Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Wenus
Mój ogródek w tym roku jest trochę zaniedbany z powodu braku czasu, nawet wierzby nie przycięłam i gałązki wiszą aż do ziemi.

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

tak to chyba była sliwka węgierka - mam jeszcze fajne zdjecie z przerobioną na dziewczynkę  chyba tują - ma oczy, usta i pasek w talii - wyglada jak zielony balwanek i ma na imię Klara - rodzice siedza na dzialce i się " nudzą " więc cos tam tworzą:)

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

trochę jest nieostre i musialem je przyciąć-
ale tak wyglądała w tamtym roku tuja- Klara:)

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Moja Mama z mężem też się "nudzi" i mają różne, własnej roboty, cudeńka w ogrodzie. Dostałam od nich takiego grzyba z drewna i kręcioła na wiatr.

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

A Klara Jest the best :)

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

da®®io
chcesz zagadkę na spostrzegawczosc ze slonikami? przyznam, ze sporo sie natrudzilem bo czegos  innego szukałem

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

Wenus
Dawaj...
Oglądam jakieś kabarety na tv puls

Re: Niby piątello ale humoru jakoś brak :/

da®®io

należy znaleźć serduszko-mam nadzieję, ze się trochę nagłowisz, chyba że użyjesz powiększenia to znajdziesz w 10sek.
123