Nie znam daty

Re: Nie znam daty

Ryo2
Jola napisał/a
To ja może już się poczestuję, bo jak później towarzystwo się dosiądzie wybór będzie skromniejszy.
W sumie już po mnie tak będzie! :DD
Tak lookam po pólkach niepewnym wzrokiem czy coś się ostało jeszcze

Re: Nie znam daty

michalina
Darrio,życzę Ci spokoju ducha i dużo szczęścia oraz radości z oglądania tych Twoich meczy i koncertów:))

Re: Nie znam daty

Jeszcze raz składam najserdeczniejsze życzenia i sto lat Darku! :) Mam dziś ochotę na słodkości ale wybór jest tak wielki, że nie wiem na co sia zdecydować.... może poproszę kawałek tego z dolnej półki, z tymi trójkątnymi żagielkami :)

Re: Nie znam daty

michalina
To i ja się poczęstuję tym dużym ciastkiem u góry po lewej.Mogą być od razu 2 ciastka;))
Wenus jak Cię tu widzę to pozdrawiam serdecznie:))

Re: Nie znam daty

Anna.
Darku, sama tego nie ułożyłam, kiepski ze mnie mówca, ale czy to ważne jeśli można się pod tym podpisać...w dniu urodzin życzę Ci:

"- spokojnego snu i radosnego przebudzenia,
- abyś mógł sobie pozwolić na to, czego od dawna pragnąłeś, a nie tylko na to, co musi Ci wystarczyć,
- tylu dobrych wspomnień, abyś dzięki nim mógł przetrwać złe chwile,
- wiosny – tego zachwytu, który ciągle przerasta Twe oczekiwania,
- abyś zawsze był komuś potrzebny,
- tej radości, gdy dostrzegasz ukochaną osobę na końcu peronu,
- ostrości spojrzenia, triumfu zrozumienia i pasji tworzenia,
- abyś znalazł szczęście, którego szukasz. "

Re: Nie znam daty

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Nie zycze Ci spelnienia marzen, bo na A4 i tak z kasujacymi kreml-ingami nie wygrasz.
Zycze Ci zdrowka i wielu podrozy!

Re: Nie znam daty

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Uściski Michalino :)

Re: Nie znam daty

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
PS: Dario, nie wlaz tam a zobaczysz co sie stanie.
Beda prowokowac, juz prowokuja,a jeden Twoj wpis zanim trafi do kosza bedzie mial wszystkie kreml-ingi na liscie i podniesie im licznik.