Nie znam daty

Re: Nie znam daty

Jola
Spełnienia marzeń Darku i w ogóle Wszystkiego NAJ! 🙂

Re: Nie znam daty

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Matylda
Wszystkiego Najlepszego Darku!

Re: Nie znam daty

Marcelina
Dużo dobrych emocji i przyjaznych ludzi. Wszystkiego dobrego.

Re: Nie znam daty

hej dzięki za pociągnięcie tego wątku i za wyrazy pamięci -  zamawiajcie sobie co chcecie z tej półki i smacznego.
Jak sie  urodzę po godz. 18 to do Was dołączę:)

Re: Nie znam daty

hej dzięki za pociągnięcie tego wątku i za wyrazy pamięci -  zamawiajcie sobie co chcecie z tej półki i smacznego.
Jak sie  urodzę po godz. 18 to do Was dołączę:)

Jak się urodzę :))), fajnie brzmi! :)

To ja może już się poczestuję, bo jak później towarzystwo się dosiądzie wybór będzie skromniejszy.
W sumie już po mnie tak będzie! :DD

Re: Nie znam daty

I jeszcze Najlepszego ;)), to mi się spodobało dla Ciebie:

:DDD

Zmykam, czas uczciwie popracować! :)

Re: Nie znam daty

Darku przyjmij najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe...Niech ten dzień bedzie wspaniały,pełen wrazen,radosci,spotkan milych ludzi .Dla wyjatkowego Chlopaka STO LAT!!!! WSZYSTKIEGO CZEGO CHCESZ!
PS Co za pysznosci,mniammniam...do zobaczonka!

blob:https%3A//www.youtube.com/81814410-943a-45cc-8da3-7ce22f513ff2

Re: Nie znam daty

Wenus napisał/a
Bardzo lubię słone przekąski, do wtorku mogą nie dotrwać
I jak widać nie dotrwały bo dziś są ciasta . Szacun dla Twego żołądka Pipilotto :D