Nie znam daty

Matylda
Ten post był aktualizowany .
Twoich urodzin Darku.
Więc już dzisiaj życzę Ci wszystkiego najlepszego 🎂
"Pojawiam  się i znikam".

Re: Nie znam daty

da®®io
Beatko, bardzo ładna fotka:) jeszcze 3 dni do wtorku, ale dziękuję za pamięć-jako pierwsza będziesz mogła sobie wybrać najlepsze miejsce przy wirtualnym stole:) - miłego weekendu, hej:)

Re: Nie znam daty

Wenus
Kurcze, nie mam pamięci do dat, moi znajomi już dawno się do tego przyzwyczaili i nikt nie robi z tego powodu wielkiego halo jak o czymś zapomnę ;) Mam nadzieję, że i Ty mi wybaczysz te wszystkie daty imienin, urodzin itp. , o których zapomniałam lub zapomnę. Ale skoro ktoś przypomniał - to Wszystkiego Najlepszego! :)

Re: Nie znam daty

da®®io
jeszcze nie teraz, zapisz się na wtorek:)

Re: Nie znam daty

to ja już przygotowałem takie kibicowskie przekąski:)

Re: Nie znam daty

Przyjmij życzenia już dzisiaj, co tam do wtorku będziemy czekać ;)

Re: Nie znam daty

Bardzo lubię słone przekąski, do wtorku mogą nie dotrwać

Re: Nie znam daty

jeszcze nie teraz, zapisz się na wtorek:)
Wtorek już jest więc wszystkiego najlepszego Darek  i niechaj Widzew Ci co roku skacze do coraz wyższej ligi ;)