Mam takie jedno marzenie.
jednak co rusz ono odzywa i...
I tak sie nie spelni...

W sumie mam ich wiele...

Np.
Nie pojade juz na Machu Pichchu
Nie bede w Tajlandii
Ani w Parkach Narodowych USA..

Ale poludnie Egiptu,Karnak,Abu Simbel,Doline Królów..etc.zobacze na pewno..

Juz zrobilam rezerwacje na luty...
2024...:)

Jestem po lekturze Trylogii Egipskiej Ewy Kassali..Zadze Kleopatry,Boska Nefretette,Hatszepsut...Swietnie sie czyta:)
 https://soniadraga.pl/produkt/egipski-zestaw
Faraon Prusa tez byl:))

 Moze odkryję jakis grobowiec..?Kto wie?:))))

W Empiku czeka na mnie "Czas Bogini tej autorki,tym razem wziela na tapete Slowianszczyzne...

Przeczytalam w pol godziny Puszcze Jodlowa Zeromskiego wydanie z 1970 roku Czytelnika,oj jak cudnie wydane,reczna czcionka skladane...Dlugo grzebali w magazynie biblioteki hihihihi..:))))
Kolezanka wlasnie dzwonila spod zrodelka sw Franciszka w puszczy Jodlowej,a zdania Zeromskiego na pol strony jedno..:)Wspolczesna mlodziez by nie zdzierzyla takiej lektury...:))) a ja mialam frajde z czytania!
"Wierna rzeka' czeka...

Marzenia WARTO i TRZEBA spełniac...Zeby potem nie zalować...Nie zalujesz tego co zrobiles,lecz tego czego NIE zrobiles....

Re: Niespełnienie

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Dziewczyny, a gdzie nadzieja, wiara, optymizm?  Stawiasz sobie cel i do niego dazysz!

Czas nie ma znaczenia

Re: Niespełnienie

MaryLou
Hahhaaaaaa Kapitano! W pewnym wieku pewne cele sa juz nie do spelnienia:)))) Chociaz i 90letnie panienki skacza ze spadochronu ,to fakt:)))) mama mowilam mi zawsze:Mierz sily na zamiary..Kurcze,nigdy tego nie kumalam,i moze i dobrze,bo zrealizowalam 500proc wiecej niz chcialam,odwaga w cenie. Kurcze,swoim zyciem moglabym obdarzyc kilka osob...Juz mi wystarczy:)))))

Re: Niespełnienie

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]

Masz rację, że marzenia trzeba spełniać, ale nie wszystko jest zależne od nas samych i dlatego niektóre marzenia są niespełnialne, raczej:)

Świetnie, że będziesz w Egipcie. Pamiętam, że też było to dla mnie wielkie marzenie, ale to akurat udało mi się zmaterializować. Byłam w wielkiej piramidzie i uważam, że jest to niezapomniane przeżycie i na jeden raz.
Nie rozumiem, dlaczego resztę podróży wykreśliłaś z listy.
🦋🦋🦋

Re: Niespełnienie

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Dziewczyny, a gdzie nadzieja, wiara, optymizm?  Stawiasz sobie cel i do niego dazysz!

Czas nie ma znaczenia
I ja to napisałam, że czas nie ma znaczenia??? Chyba pod wpływem:)
🦋🦋🦋

Re: Niespełnienie

Przyłaszczka
Pudełko
przewiązane wstążką
zieloną

Stare
po butach chyba
na dnie szafy
zakurzone
leży

Niewidoczne dla
postronnych
a właściwie
dla nikogo

czeka?

Wygląda trochę
jak prezent
niechciany
zapomniany
niepotrzebny
nikomu

Jak weźmiesz
pudełko do ręki
potrząśniesz
usłyszysz

dźwięk tysiąca
maleńkich
niczym odłamki
szkła po wypadku
kawałków

może z braku
czasu
leżą

Nie wiem

Może problem
z segregacją?

Nie wiem

trzymać?
wyrzucić?

Nie wiem
🦋🦋🦋

Re: Niespełnienie

Przyłaszczka
Mój Osobisty Wielki Tydzień

Przesypywałam niczym piasek w klepsydrze
ledwo żywe drobinki
z dłoni do dłoni

W malutkim pokoiku
zamknięta