No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Kawusia
Przyznaję że byłam u Michaliny ,ale nie zwiedzałam wtedy ,bo inaczej spędzałyśmy czas. Byłam owszem ale na Łysej Górze, na Łysicy .Festiwal odbył się w Kadzielni ,miejsce po prostu robi wrażenie i polecam jak ktoś nie był. Wzięłyśmy sobie z córką hotel w samym centrum i bez problemu ogarnęłyśmy całe stare miasto. Silnica rzeka która płynie przez miasto dobrze wibruje z ludźmi i jak ktoś szuka miejsca do życia ,to myślę że to miejsce jest dobrym wyborem. Na drugi dzień pojechałyśmy do Wietrzni o której często opowiadała Michalina. Prawda że jest to wyjątkowe miejsce ,takie
Peak District ,tylko tych wrzosów brakuje tam. Krótko mówiąc słowa mojej córki przed wyjazdem "A cóż tam mamo jest do ogarnięcia?"Były zupełnie nie na miejscuJeżeli chodzi o Kadzielnię ,to wrócę ,bo spodobały mi się jazdy na linach i mam ochotę pobawić się w Indianę Jones.Jazda na tej linie to zajebista sprawa ,ale już nie zdążyłyśmy.

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Kawusia
Cały Festiwal się udał wszyscy dali z siebie bardzo dużo ,ale Krzysztof zabłysnął na końcu ,bo zaśpiewał Ameno Dorime ,aż mi ciary wyszły i zrobiłam woow. Moja córka nagrała na komórkę ,ale nie puszczę tu ,bo była by to profanacja puszczać ze względu na wątpliwą jakość nagrania. Dlatego wklejam wersję oryginalną , i powiem że jak Krzysztof Zalewski zaśpiewał ,to pomyślałam że dobrze że te skały wokół Amfiteatru są zabezpieczone siatkami

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Mrozu wypadł jak zwykle bardzo dobrze ,to dobry Wokalista więc wiadomo. Natomiast Ralf Kamiński To taki pokaz pracy Twórczej Artysty ,który działa z poziomu serca i słucha wewnętrznego głosu. Jego praca artystyczna ,to duży wkład pracy aktorskiej i wokalnej. On by wyrazić siebie jest w stanie zrobić bardzo dużo ,jednocześnie szanując widza i drugiego człowieka. Każdy ruch na scenie jest przemyślany i dopracowany ,Pokazuje też świetną formę, co zresztą jest widoczne u wszystkich osób którzy wystąpili. Wychodzi poza swoje ograniczenia ,podobnie co Zalewski, czyli można się dużo po nich spodziewać, i potrafią zaskoczyć. Na tym gorącu szacun na prawdę. O Sorry Boys nie mogę wiele powiedzieć ,poza tym że dobrze się zapowiada.Krótkie streszczenie Festiwalu, a może był ktoś z forum ,i może coś dopisać ,o czym zapomniałam.

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Super!
A ja w Kielcach jeszcze nie byłam. No nie wyrobię się z tym zwiedzaniem świata. Teraz lecę do Oslo, za tydzień niecały.
🦋🦋🦋

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Kawusia
Przylażczka napisał/a
Super!
A ja w Kielcach jeszcze nie byłam. No nie wyrobię się z tym zwiedzaniem świata. Teraz lecę do Oslo, za tydzień niecały.
Przylaszczko to już któryś raz z kolei w tym roku podróżujesz za granicę ,a ja bujam się po Polsce czasem ,a też bym chętnie poleciała do Oslo ,daj chociaż zdjęcia ,to pocieszę oko ,jak wrócisz. Ja mam nadzieję ze moje plany się udadzą i polecę chociaż na Boże Narodzenie. Nie zazdroszczę ,ale taka nutka złapała za serce.

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

Tez mam podobne zdjecia z Kadzielni Kawusiu,i w ogole z Kielc...Bylam rok temu wlasnie w koncowce sierpnia, spedzilam tydzien w Swietokrzyskim ,a nocowalismy w hotelu w samych Kielcach przy Starym Miescie...Post tez wrzucilam ,jest gdzies...Mam podobne odczucia co Ty co do tego,ze to dobre energetyczne miejsce do zamieszkania..Powiem Ci,ze wspominam pobyt wspaniale, moja mam stad pochodzi,,wiec odbylam podroz sentymentalna i...to na tyle,bo mam do odwiedzenia jeszcze pare miejsc w zyciu, a czas i sytuacje gonia,nie wiem czy bede miala mozliwosci dluzszych wyjazdow. Niedaleko Kielc bylam na nocy z czarownicami,babami jagami i innymi boginiami poganskimi;) w slowianszczyzne sie zanurzylam,tym bardziej cenne,ze ubiegly rok stal pod znakiem gimnastyki slowianskiej i poznawaniu mocy przodkow i przodkin. Polecam Ewa Kassala "Czas bogini"powiesc o czasach Mieszka I i jak mu szlo wprowadzanie chrzescijanstwa w Polsce.
Koncertu Ci zazdroszcze,musialo byc wspaniale! Wow! Odslucham Zalewskiego zaraz,dzieki!
Gdybym miala wiecej mozliwosci to Kielce i swietokrzyskie jeszcze bym raz odwiedzila..Teraz jednak skupiam sie na marzeniach podrozniczych innego kalibru,widze,ze jak je sobie powolutku ,ze spokojem spelniam,od razu swiat wydaje sie inny,cele pospelniane,mozna ruszac dalej ze wszystkim..Nie od parady mowi sie,ze podroze ksztalca,ja bym ujela to ,ze podroze ubogacja dusze i daja spelnienie....Przynajmniej mi:))))))

Re: No i okazało się że Kielce to bardzo ładne miasto.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
OOoooo..Przy;lazdzko,pozdrow Oslo ! ciekawe miasto,na pewno bedziesz w parku figur,robi niesamowite wrazenie...
Ja sobie 3 tygodnie uzdrawianie i relaks zafundowalam w naszej Szwajcarii Polczynskiej,a w niedziele bede na Przyladku Arkona na wyspie Rugia,podziwiac ich klify,poznac historie bo jest bardzo ciekawa:) kolejny cel marzenie bedzie spelnione:) Wyskoczylam na 1 dzien do Berlina ,po 10latach,ale sie zawiodlam z lekka...Wszystko sie zmienia...Po obejrzeniu kawalka swiata,perspektywa sie zmienia...Dlatego nie lubie powracac w miejsca,zachowac wole pierwsze wrazenia...:)..Od zawsze interesowaly mnie muzea,potrafilam spedzic na bosaka caly dzien w galeriach kontemplujac dziela sztuki...Mialam nadzieje zobaczyc Brame Isthar oryginalna w muzeum chyba Pergamonskim w Berlinie,no ale z wycieczka 1 dniowa to trudne..Dobrze,ze i w Polsce jest duzo wspanialych wystaw,mozna wybierac....
W tym roku mniej wyjazdow,i dobrze,bo pogoda malo stabilna,wszedzie sie cos dzieje,a to pali,a to drzy,a to zalewa,a to upaly,a to zimnica w srodku lata u nas nad morzem....nosz kuzwa,nie ma jak sie w wbic w stabilna aure...:)))Ostatnio nad morzem przeszla niesamowita burza nocą,blyski nieprawdobodobne przez 2 godziny  aż po horyzont,ale nie bylo grzmotow,lalo jak z cebra...
A jak tam u Ciebie,nie zalalo? Bo JG cos tam dotknelo mocno gdzieniegdzie..:(
Milych wrazen w Oslo!
123