No to mamy nowego selekcjonera Naszej Reprezentacji

Re: No to mamy nowego selekcjonera Naszej Reprezentacji

on ( chyba ) jest bliskim krewnym wujkiem? Błaszczykowskiego
Tak.

Re: No to mamy nowego selekcjonera Naszej Reprezentacji

ale fakt jest taki, że to jest następne pokolenie po erze Bonka i Nawałki i może faktycznie trzeba po nich sięgać
"polska myśl szkoleniowa" next generation?

To ja bym wybrał takiego rudego co kiedyś prowadził Polonię Warszawa i fajnie mu to wychodziło. Zapomniałem jak gość się nazywa :)