Nocne niebo

Re: Nocne niebo

Sputnik
Proszę byś nie świecił za mnie oczami!
Jeżeli taka sytuacja miała miejsce to biorę to na siebie.
Przypalajcie mnie rogrzanym żelazem i nic nie pamiętam bym był niegrzeczny!
Jeżeli faktycznie to miało miejsce to PRZEPRASZAM!

Zgoda? 🤗

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Prześledziłem moje wpisy i nigdzie nie padła inwektywa "DEBIL".
Bardzo możliwe, że był jakiś niezamierzony kontekst dot. polityki czy teorii spiskowych - to najprawdopodobniejsze.
Jeżeli chodzi o teorie spiskowe to faktycznie uważam zwolenników za niespełna rozumu.
Co ciekawe sami przyznają się otwarcie do rozdwojenia jaźni.
Chyba o to chodziło...

Re: Nocne niebo

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
Sputnik napisał/a
Raczej 🥰
Ale o co chodzi?
Bo nie przypominam sobie, żebyś mnie przeprosił po tym, jak mnie nazwałeś debilem.
Cześć Przylażczko,
Ja przepraszam Cię w imieniu Sputnika.
Podejrzewam, że Sputnik może nie pamiętać już tamtej sytuacji.
Z moich obserwacji wynika, że Sputnik często pisze coś pod wpływem impulsu i po chwili już nie pamięta, co pisał, jak zareagował.
Często mówi się, że alkohol nie jest dla każdego.
Wydaje mi się, że tak samo dotyczy to dyskusji na ważne tematy polityczne, społeczne.
Niestety wielu ludzi nie potrafi rozmawiać spokojnie i bez niezdrowych emocji.

Witaj, Szuwarku
Dziękuję za wyjaśnienie, bo już myślałam, że Sputnik udaje, że nie pamięta. Że próbuje zamieść pod dywan, a wiadomo, że to najgorsze z możliwych rozwiązań.

Nie pozostaje mi nic innego, jak przyjąć przeprosiny, skoro są podwójne
🦋🦋🦋

Re: Nocne niebo

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Litości!!! Nigdy w życiu.
Chyba, że mi się wszystko pomyliło. Jeżeli użyłem tej inwektywy to z całego serducha przepraszam!!!
Nawet nie pamiętam okoliczności.

Muzyczka, którą może pomoże albo i nie...

Cieszę, się, że nie muszę trzymać do Ciebie złości, bo jesteś najczęściej sympatyczny
Oczywiście przeprosiny przyjęłam
🦋🦋🦋

[...]

Nie możesz ich znaleźć, bo Szuwarek usunął
Chodziło o odmienne poglądy na temat szczepień.
🦋🦋🦋

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Czas przestać zamiatać pod dywan gdyż wykładzina wypiętrzona pod sam sufit!
Żarty na bok bo sytuacja poważna. Aczkolwiek cieszy mnie fakt załagodzenia sporu 🙂

Doceniam wybaczenie. Błędy się zdarzają i staram się ich więcej nie popełniać.

Sprawę uznajmy za niebyłą

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Aaaa. Już wiem!
To jest Twój wybór i nic mi do tego.
Myślami dzisiaj Ciebie sprowadziłem, normalnie 🤭

Byłem w kinie na filmie pt. "Rzeź"
Film na jeden strzał w sensie, że raz do obejrzenia i się nie wraca do tej pozycji.
Ale dziś mnie nawiedziło to cacko. To jest bardzo dobry film.

Jak będą grali w teatrze to na pewno się wybiorę 😎

Re: Nocne niebo

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
❤️
1234