Nowa metoda werbunku?

Re: Nowa metoda werbunku?

Wenus
Ponton jest do bani - ani to zwrotne ani szybkie, w skali od 1 do 10 to daję  5 ale na minus.

Re: Nowa metoda werbunku?

czyli, mowisz, ze przyjemniejsze pływanie jest na nadmuchiwanym materacu:) ps. lepiej już z samopoczuciem?

Re: Nowa metoda werbunku?

Wenus
Na materacu to sam relaks :)
ad ps. lepiej, dostałam w pracy nowe zadanie i nie mam czasu na rozmyślania.

Re: Nowa metoda werbunku?

Wenus napisał/a
Omójboże ;) za szybko wyrzuciłam i nie zdążyłam zauważyć różnicy :)
Jest róznica. Kiedyś mi to dali na dworcu a że nie miałem akurat innego czytadła to wziąłem to do pociągu. Było  trochę artykułów czysto przyrodniczych (bez religijnych wstawek) ;)

Re: Nowa metoda werbunku?

Wenus
Faktycznie, na końcu w jednej zerknęłam, że było coś o mrówkach.... ale co - zabij, nie wiem :/

Re: Nowa metoda werbunku?

michalina
Wenus,to jest bardzo pocieszające(to,że na spływie jest łatwiej));)Ciągnie mnie na ten kajak,oj,ciągnie;)
Mam nadzieję,że się wprawię i nie będę wymachiwała wiosłem jak cepem;D
Miłego wieczoru:)

Re: Nowa metoda werbunku?

Wenus
Sama zobaczysz, że spływ to bułka z masłem ;)
Miłego i Tobie :) Wczoraj tu mieliśmy imprezkę a dzisiaj cisza …. może ten upał już wszystkich zmęczył.

Re: Nowa metoda werbunku?

Ryo2
To nie upał. Po prostu imprezka była udana :D