Nowa metoda werbunku?

Re: Nowa metoda werbunku?

michalina
Rower wodny jest spoko,pływałam nie raz i tak,jest stabilniejszy na pewno:)

Re: Nowa metoda werbunku?

da®®io
kiedys byłem z kumplami na wakacjach na żaglach na jez. Dąbie, ale ja tam byłem jako " zielony pasażer " a ten żagiel tak latał na wszystkie strony, że trzebabylo byc tak czujnym żeby niespodziewanie nie wpaść do wody

Re: Nowa metoda werbunku?

da®®io
Michasiu, Ty chyba masz tutaj swój zarejestrpwany profil to może sprawdż czy nadal on funkcjonuje

Re: Nowa metoda werbunku?

Omójboże ;) za szybko wyrzuciłam i nie zdążyłam zauważyć różnicy :)

Re: Nowa metoda werbunku?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Hej Michalino :) Czyli pierwsze koty za płoty :) A tak serio to na spływie jest dużo łatwiej niż na dużych zbiornikach bo nie ma fali.  Fakt faktem, że plecy czasem to aż pieką ale jaaaaaka satysfakcja po wszystkim. To trochę jak zdobywanie szczytów :) Nie odpuszczaj a zobaczysz jaka to frajda. Pozdrawiam serdecznie :)

Re: Nowa metoda werbunku?

Darku, na pontonie pływać to katorga a nie przyjemność, może on miał to za pokutę ;)

Re: Nowa metoda werbunku?

Umiejętność pływania żaglówką to moje marzenie ale na razie musi poczekać niestety.

Re: Nowa metoda werbunku?

dobre:) moze faktycznie taka pokutę mu zadali:) jeszcze go musiał nadmuchiwac - czyli co, ponton jest oporny i malo oplywowy, tak
1234