O matko Darek moderem???

ale wspaniały moderator hahaha ale wtopa

Ana
Nie pozwala ludziom pisać do siebie, normalnie znów muszę złożyć gratulacje Administracji hahaha :))))

Re: ale wspaniały moderator hahaha ale wtopa

ana czy mam tobie tez zalozyc taka izolatkę? czy przyszlas tutaj zeby mnie prowokowac? juz widać co zamierzasz robić na tym forum, wprowadzając konfrontacyjny klimat

Re: ale wspaniały moderator hahaha ale wtopa

Ana
po co przeniosłes ten post tutaj?  aby ukryć swoje chore urojenia?  nie przychodze tutaj żeby się z tobą  bić,  ale aby gratulowac Administracji :)))) poczynań i takich wspaniałych decyzji :)))
123