O matko Darek moderem???

Re: O matko Darek moderem???

Ana
Głosami zazdrośników ???dobre sobie :)))czego tu zazdrościć że tak zapytam, ? Raczej głębokie współczucie, bo kto normalny ustanawia takiego osobnika z tak okletym słownictwem, typu "lizcie sobie rowa " oryginalne słownictwo dario, moderatorem. ???chyba tylko osoba akceptująca albo stanowiąca takie same zachowania i myślenie, wszak swój ciągnie do swego panie administratorze. To niestety widocznie tez twój wizerunek.

Re: O matko Darek moderem???

Ana
Tak rzeczywiście jest czego sobie gratulowac :))) gratuluję moderacji hahaha :) większej porażki w twoim wykonaniu jeszcze nie widziałam, ale może jeszcze czymś zachwycisz, czekam na kolejne, abym znów mogła złożyć gratulacje hahaha :))))

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
 uroila sobie pani opinię o mnie, bo to co pisze ogolnie i to przede wszystkim do skretynialych facetow nie jest pani sprawą - skoro do pani nic takiego nie pisze-to nie imputuj mi prowokacyjna  natretna sfiksowana kobieto swoich obsesji bo stajesz sie męczaca, a powyzsze okreslenie padlo wtedy gdy skasowano mi z 10 wpisow a ironizowanie znich bylo obliczone na eskalowanie konfliktu i to pod parasolem administracji-kazdy ma swoja cierpliwosc i wytrzymalosc wobec takich wrogich i prowokacyjnych dzialan

Re: O matko Darek moderem???

Ana
Kulturalny moderatorze nie do ciebie pisałam to po pierwsze, a po drugie popatrz na swoje słownictwo bo poraża ! Ty powinieneś świecić przykładem, a ty to forum ciagniesz w bagno, no ale tak mi się wydaje, administratorowi chyba o to chodzi, abys odstraszał :))))czyli zadanie wykonujesz na medal hahaha:)))

PS. Już nie chce pisać o tym że chamsko obrażasz. Ale o to tutaj chodzi :)

Re: O matko Darek moderem???

ano czy jak ci tam, SZUKASZ ZE MNĄ KOLEJNYCH ZADYM ???  jesli nie wiesz jakim mozna byc oklętym to zajrzyj sobie do kosza w jaki sposob wielonickowo bawi sie twoj idol, bo to jest niemal pewne ze tam jest wiekszosc jego wpisow

Re: O matko Darek moderem???

prowokujesz mnie tym swoim mękoleniem i szargasz mi opinie - uświadom sobie, że jestes męcząca, natrętna i nierozumna

Re: O matko Darek moderem???

da®®io
znajac twoje metody, to zaraz skasujesz te swoje wpisy i pozostaną tylko moje riposty wyrwane z kontekstu bo ty jestes manipulancką efemerydą z ktorą "rozmowy" przypominają pisanie patykiem na wodzie

Re: O matko Darek moderem???

Ana
Ale cudny moderator, pogratulowac Administracji wyboru po raz kolejny hahaha :) pisz jeszcze o to mi chodzi abyś pokazał co potrafisz :))))) w wolnych chwilach znów odpowiem i znów obnażę twoją kulturę :)))))
123