O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

William z fona
Nie masz za co przepraszać ,to życie niestety jest jak jest, nie ma w tym żadnej twojej winy,sam się nad sobą zastanawiam. Zmieniłem się na pewno nie na lepsze ,straciłem kompletnie chęć do życia . Najgorsze jest to że się nie umiem pozbierać nawet jak uda się znaleźć chwilę to mi się NIC nie chce kiedyś malowałem rysowałem, czytałem uprawiałem zwiedzałem teraz nic mnie nie cieszy. Nie umiem się wziąć .Czuję się 10 lat starszy i zły.
A co tam ludzie mają gorzej dzieci im chorują albo sami chorują jak ten ksiądz z glejakiem albo ten rzecznik z SLD podobno trzeba korzystać z życia  i żyć z petardą jakoś już nie umiem.
Pa

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

rozalka
Jeżeli się nie obrazisz za moje 3 grosze:)

Przeszłam długą drogę, pewnie jeszcze niejedno przede mną, ale nauczyłam się, że nasze życie zależy głównie od nas samych. Żeby zmienić życie, należy zacząć inaczej patrzeć na świat i na siebie. Zacząć od tego, czy aby na pewno jesteś zły i kto o tym decyduje. Masz złe intencje? Źle komuś życzysz? Nie pomagałeś w ostatnich chwilach życia najbliższym? Dlaczego tak się czujesz?

Dlaczego to takie ważne? Bo podświadomość będzie Cię karać, jeśli ją przekonasz, że jesteś złym człowiekiem. Będziesz chory, samotny itd.

To nie jest przyspieszony kurs "Jak być szczęśliwym?" To tylko próba otwarcia oczu, tzw. przebudzenia. Reszta zależy od Ciebie:)

Pozdrawiam:)
,-2

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

,-2

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

dziewczyna w perłowej sukience
Willam, twoje doświadczenia są tak trudne, że można sobie tylko wyobrazić, że może być trudniej.  Rozmawiałam o zbliżonych doświadczeniach ze znajomymi i najlepiej takie trudności znoszą osoby bardzo wierzące, dla których pomoc w cierpieniu jest drogą duchową.
Kiedy wcześniej pisałam, moje myśli zbliżone były do takich, jak pisze Rozalka. Ale kiedy przeczytałam, co napisałeś, nie dziwię się, że tak to przyjmujesz.

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

rozalka
Widzisz, Perłowa, mogłabym Ci napisać, co przeżyłam, ale nie chcę się licytować z Williamem i te moje przeżycia nie nadają się nawet na scenariusz do filmu, bo nikt by nie uwierzył, że to jest możliwe. A jednak się trzymam, nie straciłam wiary w dobro, nie straciłam optymizmu. To jest właśnie gra zwana życiem. Albo się dobrze bawisz, albo źle. I tyle:) Wszystko zależy od Ciebie:)

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

dziewczyna w perłowej sukience
Może po to jest tutaj William? On nie stracił jeszcze wiary w dobro, poza dobrem dla siebie.

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

rozalka
Może po to:) Ciepłe promyczki dla Ciebie i dla Williama ślę:)

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

dziewczyna w perłowej sukience
Dzięki, wzajemnie.  Dlatego Szuw_ nie powinien jeszcze likwidować forum.
1234