O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

rozalka
Nie wiem, czy chcę Szuwarka prosić, żeby jeszcze nie likwidował forum:) Zależy mi na jego szczęściu:)

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

dziewczyna w perłowej sukience
Mnie też, dlatego powinniśmy go oddać w dobre ręce.

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

rozalka
Masz kogoś konkretnego na myśli?:) O te ręce pytam:)

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

dziewczyna w perłowej sukience
nie możemy wybrać mu damy serca, ale...on lubi barwne Romki, zgrabne Rosjanki, śpiewne Gruzinki...i Natalię Piotrowską.  Kobieta mężczyźnie nie jest po to, żeby wszystkim mężczyznom się podobała. Nawiasem  mówiąc oni zawsze szukają najpiękniejszych i najbarwniejszych, a potem przy nich kobiety szarzeją, albo odwrotnie.

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

rozalka
Rzeczywiście, Szuwarek ma nieprzeciętny gust:)))

A kobieta, czy musi się podobać wszystkim? Musi mieć to coś, co przekona mężczyznę, że ma pod swoją opieką najcenniejszy skarb:)

Re: O najdziwniejszym Hyde Parku który stał się forum walki :)

dziewczyna w perłowej sukience
Mnie najbardziej podoba się Natalia Piotrowska w "Będziesz mój". Jest magnetyczna, niesamowita. Tutaj jest jej potencjał aktorski.
1234