Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Mazurek Dąbrowskiego pięknie zagrany przez obcokrajowca:

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Persowie okupują kawałek Polski — dobrali się do malin i kurek!

Co będzie następne?

Na filmiku księżniczka perska wyjada polskie maliny, jabłka i borówki oraz myje polskie grzyby...

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Gadałem z Pilotami LOT'u i nic nie wskazuje na konflikt.
NIC! Więc spoko głowa :)
A czy nie mógłbyś pogadać Sputniku z Putinem i Łukaszenką, żeby nie strzelali rakietami Iskander w kierunku Ukrainy?

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ostrzal-rakietowy-rosja-wystrzelila-iskandery-w-kierunku-ukrainy/y36qh6t

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Sputnik
W obecnej chwili są sami zdziwieni!

Putin jest mało przewidywalny...

Chce na siłę przejść do historii niczym Car!  :/

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce