Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Mazurek Dąbrowskiego pięknie zagrany przez obcokrajowca:

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Persowie okupują kawałek Polski — dobrali się do malin i kurek!

Co będzie następne?

Na filmiku księżniczka perska wyjada polskie maliny, jabłka i borówki oraz myje polskie grzyby...

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Gadałem z Pilotami LOT'u i nic nie wskazuje na konflikt.
NIC! Więc spoko głowa :)
A czy nie mógłbyś pogadać Sputniku z Putinem i Łukaszenką, żeby nie strzelali rakietami Iskander w kierunku Ukrainy?

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/ostrzal-rakietowy-rosja-wystrzelila-iskandery-w-kierunku-ukrainy/y36qh6t

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Sputnik
W obecnej chwili są sami zdziwieni!

Putin jest mało przewidywalny...

Chce na siłę przejść do historii niczym Car!  :/

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

„Rosjanin pierwszy raz w Polsce, Gdańsk. Reakcja”.

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Drapak
hm oglądam tego gościa już od jakiegoś czasu  ciekawą ma historię ( zakładając że wszystko co mówi to prawda)  Pochodzi z Tatarstanu co ciekawe to nieliczny region - republika autonomiczna Rosji która wygląda jak  Europa . Fajnie jest obejrzeć co cudzoziemcy piszą czy mówią dobrego o Polsce ale jeszcze lepiej posłuchać o tym co jest nie tak.
Chciałem polecić fajny kanał Andromeda no i oczywiście Niewzorowa w orginale choć tam nie wszystko rozumiem, bo to inna półka rosyjskiego na którą nie specjalnie dosięgam.

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce