Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Anna.
Darku, czy myślisz, że da się przekonać, że NIE już przekonanych, że TAK  ;-). Wątpię, powiem więcej, jestem pewna, że nie. Takue spory dla sporów męczą mnie okropnie.

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Wielokrotnie słyszałam słowa zachwytu nad naszym krajem, lecz niestety nie miałam przy sobie kamery żeby nagrać i tu wstawić  ;-))); musisz mi uwierzyć na słowo.
Co chciałbyś osiągnąć tym wątkiem?
Co chciałbym osiągnąć tym wątkiem? Hmm...

Szczerze mówiąc, to nie myślałem w takich kategoriach. Po prostu przeglądając YouTube, trafiałem na pozytywną wypowiedź tej ładnej dziewczyny i pomyślałem sobie, że fajnie byłoby się podzielić takim znaleziskiem i podobnymi :)

Ale co można osiągnąć takim wątkiem?

- Na przykład można ocieplić wizerunek obcokrajowców i pokazać jak fajni wśród nich zdarzają się ludzie.
- Można dowartościować nas Polaków, ponieważ dobrych słów nigdy nie jest za dużo.
- Można podzielić się czymś pozytywnym.
- Można udowodnić "Aby", że wypisuje głupoty ("Aby" niesłusznie zarzuca mi, że potrafię pisać tylko o wadach Polaków — co uważam, że jest nieprawdą, ponieważ wypowiadam się również pozytywnie <<--)...

To, tak na szybko przyszło mi do głowy, co można osiągnąć...

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Anna.
Ten post był aktualizowany .
[...]

Dzień dobry.  Atrakcyjność wypowiadającej się dziewczyny jest dla mnie argumentem porażającym ;-), czuję się przekonana ;-))).

Ale co można osiągnąć takim wątkiem?

- Na przykład można ocieplić wizerunek obcokrajowców i pokazać jak fajni wśród nich zdarzają się ludzie.

*Do ocieplania wizerunku potrzeba by wypowiedzi osób o odmiennym kolorze skóry i raczej płci męskiej.

- Można dowartościować nas Polaków, ponieważ dobrych słów nigdy nie jest za dużo.

*Zaraz ktoś Ci zarzuci, że wartościowanie potrzebne jest zakompleksionym, a My, Polacy jesteśmy dumnymi zwycięzcami ;-).

[...]

*Przekonywanie Ewy, do czegokolwiek, jest jak toczenie kamienia pod stromą górę, ale próbuj, kto wie... ;-).

Miłego popołudnia.

[...]

Atrakcyjność wypowiadającej się dziewczyny to tylko fajny dodatek, bonus, który wcale nie jest tutaj argumentem przewodnim...  Chociaż z drugiej strony, jakby to był facet, to być może wcale na filmik nie zwróciłbym uwagi...

Anna. napisał/a
*Do ocieplania wizerunku potrzeba by wypowiedzi osób o odmiennym kolorze skóry i raczej płci męskiej.
Postaram się takie też odnaleźć

Anna. napisał/a
*Zaraz ktoś Ci zarzuci, że wartościowanie potrzebne jest zakompleksionym, a My, Polacy jesteśmy dumnymi zwycięzcami ;-).
No trudno sieM mówi

Anna. napisał/a
*Przekonywanie Ewy, do czegokolwiek, jest jak toczenie kamienia pod stromą górę, ale próbuj, kto wie... ;-).

Miłego popołudnia.
To prawda, Ewa ma swoje jedynie słuszne racje i nie będę jej przekonywał za wszelką cenę  ;)

Udanej środy.

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

"To jest dla mnie ważne"

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

da®®io
nikt nie jest prorokiem we wlasnym kraju - ja moge sobie miec pozytywne zdanie np. Kanadzie albo o Finlandii a obywatele tych krajow wcale nie musza zachwycac sie zyciem w nich - Polska nie jest takim " rajem " jak się nam przedstawia - teraz w czasach epidemii dowiadujemy na co w kontekscie ograniczania swobod obywatelskich stac autorytarna wladze - niech ktos mi powie jak mocno mozna jeszcze przykrecac srubę bo gwint tez ma jakąs okreslaną wytrzymalosc

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Co Ukraińcy sądzą o Polakach?