Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

W tym wątku będę wklejał tylko fajne i pozytywne znaleziska dotyczące naszej ojczyzny Polski np. fajne wypowiedzi obcokrajowców mieszkających w Polsce itp.

Zacznę od tego znaleziska:

Re: Pozytywnie o naszej Polsce

da®®io
mozemy tutaj wkleic wszystkie zwrotki naszego hymnu- podobno jest ich 6 a ja czytalem ze jest ich więcej, a znane sa raptem 4
https://www.google.com/search?q=ile+zwrotek+ma+mazurek+dabrowskiego&

Re: Pozytywnie o naszej Polsce

Nie mam nic przeciwko temu ;)

PS. Zmieniłem trochę tytuł ;)

Re: Pozytywnie o naszej Polsce

da®®io
z tego można zrobić 2 zwrotki
-------
" Moskal Polski nie posiędzie,
Dobywszy pałasza,
Hasłem wszystkich wolność będzie
Ojczyzna nasza."
---------
" Już to ziomek pilnie śłucha,
Czy armata ryczy;
Walecznego pełny ducha
Każdy moment liczy."

Re: Pozytywnie o naszej Polsce

da®®io
" Przyłączyć się rada,
Jęcząca gromada.
Czy Polacy, czy Sarmaci
Będziem imię nosić,
Byle w gronie dawnych braci
Miłą wolność głosić"

*tutaj cos zatracil się rytm z poprzednich zwrotek

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

Anna.
Wielokrotnie słyszałam słowa zachwytu nad naszym krajem, lecz niestety nie miałam przy sobie kamery żeby nagrać i tu wstawić  ;-))); musisz mi uwierzyć na słowo.
Co chciałbyś osiągnąć tym wątkiem?

Re: Pozytywnie o naszej Polsce

" Naród na cię czeka
Przyjdź z prawem człowieka.
Choć sąsiady nas zniszczyły,
I broń nam zabrały,
Sparty murem piersi były,
I te nam zostały."
-----
Każdy z nas chęć czuje,
Wodza nie brakuje.
Dzielność wolnego oręża,
Starzec opowiada,
Aby szukać tego męża,
Młody na koń wsiada"
-----
Wolność, dawne hasło,
Jeszcze nie zagasło"

Re: Obcokrajowcy — pozytywnie o naszej Polsce

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
moim zdaniem Marcin sie wkurzyl na aby-zdegustowaną i chce dac odpór jej insynuacjom  która napisała na Atlantydzie że jest " agentem- śpiochem "
1234 ... 6