PUK! PUK! Jest tu kto?

Wenus
Szkoda, że to forum staje się coś jak jezioro reliktowe. Sorki za skojarzenie ale na to nie mam wpływu ;)

Re: PUK! PUK! Jest tu kto?

MaryLou
A co mi tam! Mi tu dobrze,bo nikt nikogo nie ocenia:) Polecam takie podejscie:) Reliktem moze i jestem ,ale..co mi tam! wrocilam z Pienin i mam zlewke na wszystko:))))

Re: PUK! PUK! Jest tu kto?

Wenus
Jak dobrze, że jesteś :) Zazdraszczam tych Pienin ale mimo wszystko pozdrawiam :)

Re: PUK! PUK! Jest tu kto?

MaryLou
Jak to mimo wszystko??? Twoja zazdrosc przeradza sie w zawisc,ze bylam??:)))odpusc Wenus! Ciesz sie zyciem i daj innym zyc:))) PS. Hmmm...cos markotna jestes....Praca? Pamietam,ze mialo sie dziac..////
https://tiny.pl/tj8dk Piekne Pieniny....

Re: PUK! PUK! Jest tu kto?

No i odleciałas mi.....///// Spoko,bez nerw:)

Re: PUK! PUK! Jest tu kto?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Oj tak, źle się dzieje w Państwie Duńskim ;) przynajmniej dla mnie. Człowiek sobie przysłowiowe "flaki wypruwał" i po co? Ale co tam, coś się kończy, coś się zaczyna ... mam nadzieję.

Re: PUK! PUK! Jest tu kto?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
A obrazki przecudne :)

Re: PUK! PUK! Jest tu kto?

Trzymaj fason do konca.  Dobre podejscie. Szkoda ,bo bylo fajnie,ale ..moze bedzie jeszcze lepiej:)Masz juz cos na oku?
12