Pan Bociek mi podpadł..

Re: Pan Bociek mi podpadł..

da®®io
jakos tak dziwnie brzmi, ze " facet " bocian wysiaduje jajka, cos mi w tym zgrzyta bo czy kogut tez wysiaduje? no chyba nie

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
No to jak to nazwać?:)

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Wiesz co Lwiczko, oskarżałyśmy Tuptusia, że hulaka i amant ....... a cofnęłam zapis z kamerki i okazuje się, że to nasza Lukrecja się gdzieś na kawusi i likierku zasiedziała ;D

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
Zartujesz?//// ojej,to musze pana bocka przeprosic...uuuuuu...Jakos mi tak nie pasowało przy zmianie miejsc...On jest wysoki wszak...A to "franca" jedna:))) Ja nawet kieliszka nie wypilam bedac w ciazy/// No,nie liczac tego kieliszka  koniaczku bulgarskiego  co wysaczylysmy wspolnie z kolezanka. Nie uwierzysz. urodzilysmy tej samej nocy-spotkalysmy sie juz na sali. Moj syn jest starszy o 3 godziny od jej :))))I zawsze byl z tego dumny:)))oj ci mezczyzni,nawet w tym musza byc lepsi:))

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Wenus
A tu proszę - pogrzebał przy jajkach i dalej siedzi, taki tatuś :) Ja w ciąży tylko malibu troszkę degustowałam bo mi mleko pić kazali , a ja mleka nie cierpię więc musiałam go jakoś w smaku ubogacić :))

Re: Pan Bociek mi podpadł..

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
mi się wydaje, ze samiec ma na plecach taki plecaczek z czarnych piór i oczywiscie jest wyższy, Ona jest nizsza i nieco bielsza na grzbiecie, czy tak moze byc?

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
Dobrze oceniles,jestes spostrzegawczy.:)Dobrych snow.....Ps. lubie jak grzywka lekko zachodzi na oczy,ale musi byc dobrze wycieniowana...za to nie cierpie zle obcietej,kiedy wchodza do oczu pojedyncze wloski,brrr..;)) ładne macie awatarki....Dobrej!!

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Wenus
A ja nienawidzę jak mnie coś smyra po twarzy, Czoło i cała buzia muszą być odkryte! ;)
Dobrej nocy Lwia Grzywo ;)))
12345