Pan Bociek mi podpadł..

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
Dziś znow bockowa samiutenka. Niech no ja złapie tego bocka za..pióra:)))) Dobrze ze my jej towarzyszymy bo chyba by sie zanudzila na smierc:))))...w sumie to nie wiem czy to bociek,bo ma ten ciemny placaczek na grzbiecie o kt.pisal darek....Pogubic sie mozna:))))Niemniej troskliwosc z jaka obraca te jajeczka jest rozczulajaca;)

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Wenus
Ciężko ich rozpoznać jak są w pojedynkę, jak są we dwoje to ta mniejsza to samiczka. Ale teraz to już sama zgłupiałam ;))

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Wenus,jak jest sie Wenus to nic nie przeszkadza:))) Mlodosc i uroda nie znają ograniczen...A jak zostaje tylko uroda to ból:)))Usciski!

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Przydybam ich wieczorem,kiedy beda razem:))) teraz tak słodko spi....

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Kpt.Wojtek
Bociany wysiaduja jaja na zmiane! Kazde musi cos jesc!

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Wenus
To prawda, żarcie przynoszą dopiero młodym, siebie nawzajem nie dokarmiają.

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Niby proste...:)))) Myslalam,ze cos tam sobie przynosza wzajemnie:))No ale ta kooperacja to byloby juz chyba mistrzostwo swiata...Rózne sa dziwy natury..W sumie skrzydla trzeba wyprostowac:))

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
Dłłłuuugie maja te zywieniowe odloty:))Chyba cały dzionek zajadaja:)))Stawiam,ze w poblizu jest inne gniazdo:))
12345