Pan Bociek mi podpadł..

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
Moje obserwacje wskazuja na to,że od paru dni ten sam bociek,czyli pan, wylatuje sobie na żer na cale dnie....Pani z czarnym plecaczkiem non stop wysiaduje. Oby zimna Zoska jej nie zmogła....

Re: Pan Bociek mi podpadł..

da®®io
ale podobno ten czarny plecak ma bocian Bystrzak-Tuptuś- musimy w koncu ich zidentyfikowac-ja podczas ich " godów " poczynilem takie wnioski a teraz mnie kołujecie:)))

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
:))) tez jestem skołowana:)))) trudno teraz "ustrzelic" ich oboje stojacych// a to pomoze w rozpoznaniu:))))) Nie musza od razu ten tego..:))

Re: Pan Bociek mi podpadł..

da®®io
oni juz nie beda " ten tego " bo juz weszli w nowy etap, a na dodatek zawstydziła ich iskra, wiec dali sobie spokoj:)))

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
:)))) Iskra ma wszędzie wtyki:)))) Milego dzionka ,zmykam na powietrze:) No to zimne nózki byly wczoraj u ciebie..brrr..czy dzis grzeje juz slonce?

Re: Pan Bociek mi podpadł..

da®®io
przetarlo się, i jest wiosennie - na osiedlu juz nie ma sladu po po tej powodzi-kanaly juz sciagnely ten nadmiar wody

Re: Pan Bociek mi podpadł..

da®®io
chyba w bocianim gnieździe jest komplet-bo chyba w koncu wykluło sie 5-te pisklę

Re: Pan Bociek mi podpadł..

Lwiczka9
Wyklulo i ma przes...ane...Starszaki mu zyc nie daja,przygniatają,dziobia..normalnie za intruza go maja...Uff..dobrze że finito,bo szósty by chyba wolałby sie nie wykluc..://
12345