Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
Kawusiu,nasz /nie moj/nierząd zareagowal jak zwykle z opoznieniem..Jako jeden z ostatnich..Jak zobaczyl,ze wszyscy,caly swiat tak robia,glupio mu sie zrobilo...Nie ma sie czym podniecac...A ten sam pinokio,niby premier od wszystkiego i niczego,powiedzial dwa dni wczesniej,ze afganscy wspolpracownicy polskich obywateli/urzednikow chyba/tam na miejscu "nagle sie rozpiechrzli".../czyli nie ma kogo ratowac,skoro laskawie nie czekali na polska pomoc/
 Prosze Cie,nie rob z forum kolejnego forum informacyjnego i to nie z tej bajki..takie rzeczy to na jedynce,ktora systemowa olewam..I to nie ja jedna z tego forum... Wystarczy,ze na pobliskim epatuja sie polityka...Nie sciagaj ich tu..Chcemy miec tu spokoj...PS To tyle w temacie,bo o polityce tu rozmawiamy raczej antyrzadowo,a nie ZA. Jesli w ogole rozmawiamy o tym. Raczej Krzys jest specjalista. Slowem Kawusiu,nie prowokuj,a masz to w skorpionich genach:))))Noooo,jak mi tu wprowadzisz chaos i bezlad,a nie daj boze /z malej,bom ateistka/ sprowadzisz jakies ewki czy inne gadziny to...ooooooo...boj sie lwich pazurow:)))))PPS. Zarty zartami,ale jestem calkiem serio. Jak zobaczylam,ze powaznie uzywasz zwrotu "Premier Mateusz Morawiecki..",noo prosze,nie rozsmieszaj mnie :)))))
Zmykam,mam sporo intelektyualnej,przyjemnosciowej robotki,papa!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Przylażczka
Kawusia napisał/a
MaryLou napisał/a
[...]
Nie martw się nie wprowadzę wam chaosu na forum ,wcale wam nic nie wprowadzę.Możesz spokojnie spać Lwiczko z mojej strony nie będzie nic.Użyłam słów z linku ,który podałam ,to nie były moje słowa.Chodziło mi bardziej o informację co się dzieje na Świecie,bo dzieje się sporo.Rodziny w Afganistanie potrzebują pomocy i wsparcia ,to tyle.Widać nie ma miejsca dla mnie na żadnym forum na tym też.Pa Lwiczko ,śpij spokojnie,nie zakłócę Twojego spokoju i rytmu we śnie.
Ja, Kawusiu, chętnie poczytam, co napiszesz i czasem się włączę. Uważam, że na takim multiforum wszystkie tematy można poruszać i można być różnej orientacji, również politycznej. Wydaje mi się, że właśnie o różnorodność Autorowi chodziło. Ale by ta różnorodność była prezentowana w sposób cywilizowany. Tak więc, jest tu dla Ciebie bardzo dużo miejsca. Poproszę Gospodarza forum o sprostowanie, jeśli się mylę.
Czas, jak uwierzyć, że nie ma znaczenia?

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Dobrze,dobrze Kawusiu,wrazliwiec z Ciebie z cichacza,zes siem wziela łobrazila na amen:)))) Nie mam monopolu na "ustawianie do pionu"..Róbta co chceta,skorygowalam fakty co do  pinokia,bo mnie mierzi,dla mnie to zaden premier ni autorytet:)))  Watki polityczne tego typu bede omijac,wiec potem nie mówta ze lwica /juz nie lwiczka? hi hi??:)))/ nie odpowiada,bo jest PONAD. Tymczasem!
PS. DDDDDD obsmialam sie jak norka,ze nie mam pojecia co sie dzieje w Afg. DDDDDD No ale nie bede juz komentowac dalej,bo wyjdzie jak z Michalina DDDDD
Ja chcesz pomoc kobietom afganskim to wejdz na profile  róznych kobiet np.martyny wojciechowskiej czy Paulinki Mlynarskiej,to tylko przyklady,mojego Ci nie podaje. Albo np.podpisz apel na Akcja Demokracja. Po co peplac na podrzednym forum w trzyosobowym kolku wzajemnej adoracji jak mozna wesprzec finansow czy dołaczyc do powaznych znaczacych osób,które COS MOGA. Swiat naszego paplania i uzalania sie pod kołdra nie potrzebuje. Badz powazna.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
Mam czasem ciezka łapke,co poradzic. Damy rade!Pozdrawiam!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Były prezydent USA, Donald Trump, określił trwający w Afganistanie chaos jako największe upokorzenie w historii Ameryki. Próbował bronić w ten sposób porozumienia, jakie jego administracja zawarła z talibami w zeszłym roku.

W lutym 2020 r. administracja Trumpa ogłosiła zawarcie z talibami porozumienia o zawieszeniu broni. Wzywało ono do wycofania wszystkich wojsk bojowych Stanów Zjednoczonych z Afganistanu do 1 maja tego roku. Były prezydent ocenił, że umowa była świetna.

W poniedziałek natomiast Joe Biden mówił, że ma tym porozumieniem związane ręce.
Kpt.Wojtek 🌟
123