Piekło w AFGANISTANIE

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
A tu Raport Rosiaka.Wywiad z ambasadorem Afganistanu , Pan Tahir Qadiry.
https://www.youtube.com/watch?v=NM0ahrdxd3U

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
To nie jest takie wszystko kolorowe jakby to wyglądało...
Część chłopaków pojechało na kontyngent dla kasy.
Mnie nie brakowało więc czysta idea mi przyświecała.
Mój Pułk JW2414 milczał co tam się dzieje.
Niestety dowiedziałem się przypadkiem na proste zapytanie czy kogoś odstrzeliłeś?
A kto to ich tam wie... Strzelali na oślep bez rekonesansu u potencjalnego wroga czy są ofiary, straty.
Jechali dalej...
Druga sprawa to zginęło podczas mojej chwalebnej służby trzech chłopaków i serio wtenczas wybucha fala nacjonalizmu! Nie mylić z patriotyzmem!!!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
Sputnik napisał/a
[...]
Żadna kasa nie wróci życia,trzeba o tym pamiętać.

Re: Piekło w AFGANISTANIE