Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
Premier Mateusz Morawiecki przekazał na Twitterze, że Polska zamierza udzielić schronienia Afgańczykom, którzy w przeszłości pomagali polskim żołnierzom stacjonującym w ich kraju. Prawdopodobnie Polska ewakuuje około 100 osób pracujących dla NATO i Unii Europejskiej oraz 4 w sprawie których do rządu zwrócił się Międzynarodowy Komitet Olimpijski.
https://wiadomosci.wp.pl/afganistan-talibowie-w-kabulu-dantejskie-sceny-w-stolicy-relacja-na-zywo-6673101201099296a

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
Kawusiu,nasz /nie moj/nierząd zareagowal jak zwykle z opoznieniem..Jako jeden z ostatnich..Jak zobaczyl,ze wszyscy,caly swiat tak robia,glupio mu sie zrobilo...Nie ma sie czym podniecac...A ten sam pinokio,niby premier od wszystkiego i niczego,powiedzial dwa dni wczesniej,ze afganscy wspolpracownicy polskich obywateli/urzednikow chyba/tam na miejscu "nagle sie rozpiechrzli".../czyli nie ma kogo ratowac,skoro laskawie nie czekali na polska pomoc/
 Prosze Cie,nie rob z forum kolejnego forum informacyjnego i to nie z tej bajki..takie rzeczy to na jedynce,ktora systemowa olewam..I to nie ja jedna z tego forum... Wystarczy,ze na pobliskim epatuja sie polityka...Nie sciagaj ich tu..Chcemy miec tu spokoj...PS To tyle w temacie,bo o polityce tu rozmawiamy raczej antyrzadowo,a nie ZA. Jesli w ogole rozmawiamy o tym. Raczej Krzys jest specjalista. Slowem Kawusiu,nie prowokuj,a masz to w skorpionich genach:))))Noooo,jak mi tu wprowadzisz chaos i bezlad,a nie daj boze /z malej,bom ateistka/ sprowadzisz jakies ewki czy inne gadziny to...ooooooo...boj sie lwich pazurow:)))))PPS. Zarty zartami,ale jestem calkiem serio. Jak zobaczylam,ze powaznie uzywasz zwrotu "Premier Mateusz Morawiecki..",noo prosze,nie rozsmieszaj mnie :)))))
Zmykam,mam sporo intelektyualnej,przyjemnosciowej robotki,papa!

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
MaryLou napisał/a
[...]
Nie martw się nie wprowadzę wam chaosu na forum ,wcale wam nic nie wprowadzę.Możesz spokojnie spać Lwiczko z mojej strony nie będzie nic.Użyłam słów z linku ,który podałam ,to nie były moje słowa.Chodziło mi bardziej o informację co się dzieje na Świecie,bo dzieje się sporo.Rodziny w Afganistanie potrzebują pomocy i wsparcia ,to tyle.Widać nie ma miejsca dla mnie na żadnym forum na tym też.Pa Lwiczko ,śpij spokojnie,nie zakłócę Twojego spokoju i rytmu we śnie.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Przyłaszczka
Kawusia napisał/a
MaryLou napisał/a
[...]
Ja, Kawusiu, chętnie poczytam, co napiszesz i czasem się włączę. Uważam, że na takim multiforum wszystkie tematy można poruszać i można być różnej orientacji, również politycznej. Wydaje mi się, że właśnie o różnorodność Autorowi chodziło. Ale by ta różnorodność była prezentowana w sposób cywilizowany. Tak więc, jest tu dla Ciebie bardzo dużo miejsca. Poproszę Gospodarza forum o sprostowanie, jeśli się mylę.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Po pierwsze Lwico nie strasz mnie ,bo zachowujesz się w tym momencie jak Chamowata Ewka z drugiego forum.Po drugie  w Afganistanie dzieją się rzeczy o których nie masz pojęcia.A dzieje się tak ,bo ludzie nie dają wystarczającego wsparcia,i Talibowie gwałcą,mordują i biorą sobie 12 letnie dziewczynki do współżycia.Do tego głód i bieda i terror nie pozwalają tym ludziom żyć w wolności.Boli mnie Twój brak empatii Lwico,nie wiem skąd to się bierze u Ciebie.To ze wycofały się wojska Amerykańskie ,nie znaczy ze problem nie istnieje,wręcz przeciwnie.Kolejna sprawa jeżeli są tu tematy na forum zakazane ,to proszę Administracje o wytyczne ,bo być może nie zagoszczę tu ,bo cenię sobie wolność w życiu ,poglądach i wypowiedziach.I może tak jak na tamtym forum zajmiesz pozycję Ewki i będziesz mnie szykanować ,Czuję się zaatakowana w tym momencie przez Ciebie i nie kryję tego że jest mi przykro.Chamstwa nie znoszę ,więc jak coś ,to mogę odejść,i Twoja wyniosłość w wypowiedziach też jest irytująca mocno.Ja wiem że Lwy tak mają ,ale mimo wszystko kultura powinna być wyznacznikiem w rozmowach na takich forach.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
<quote author="Przylażczka">
Kawusia napisał/a
MaryLou napisał/a
[...]
</uote>
Dziękuję Przylaszczko za wsparcie,po prostu Lwica próbuje mnie ustawiać jak Ewka.A ja cenię sobie wolność w słowie i piśmie.Być może że to forum też nie jest dla mnie i trzeba będzie się zwinąć,i darować sobie fora dyskusyjne.,Tylko chciałam zaznaczyć ,że jej zachowanie przypomina mi Ewkę w tym momencie.A mi się zawsze wydawało ze jak jest kultura w dyskusji ,to można się dogadać zawsze.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Dobrze,dobrze Kawusiu,wrazliwiec z Ciebie z cichacza,zes siem wziela łobrazila na amen:)))) Nie mam monopolu na "ustawianie do pionu"..Róbta co chceta,skorygowalam fakty co do  pinokia,bo mnie mierzi,dla mnie to zaden premier ni autorytet:)))  Watki polityczne tego typu bede omijac,wiec potem nie mówta ze lwica /juz nie lwiczka? hi hi??:)))/ nie odpowiada,bo jest PONAD. Tymczasem!
PS. DDDDDD obsmialam sie jak norka,ze nie mam pojecia co sie dzieje w Afg. DDDDDD No ale nie bede juz komentowac dalej,bo wyjdzie jak z Michalina DDDDD
Ja chcesz pomoc kobietom afganskim to wejdz na profile  róznych kobiet np.martyny wojciechowskiej czy Paulinki Mlynarskiej,to tylko przyklady,mojego Ci nie podaje. Albo np.podpisz apel na Akcja Demokracja. Po co peplac na podrzednym forum w trzyosobowym kolku wzajemnej adoracji jak mozna wesprzec finansow czy dołaczyc do powaznych znaczacych osób,które COS MOGA. Swiat naszego paplania i uzalania sie pod kołdra nie potrzebuje. Badz powazna.

Re: Piekło w AFGANISTANIE

Kawusia
MaryLou napisał/a
[...]
Oj wyobraź sobie Lwico ,że wiem jak im wysłać wsparcie.Ostatnio tym się właśnie zajmujemy.Nie lubię jak mnie ktoś ustawia ,ale tez nie lubię pinokia.Więc choć to mamy wspólne.Ale nie ostrz na mnie swoich pazurków,proszę Cię bardzo,bo tego nie lubię.Cieszę się że wyjaśniłyśmy te kwestie.
1234