Piosenki do kotleta

Re: Piosenki do kotleta

Sputnik
Od początku... Do końca... Please!!!!

Re: Piosenki do kotleta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„Jon Bon Jovi śpiewa Living on a Prayer na weselu i trafia do sieci”

https://youtu.be/MQ7GwKGRrWk

„Miał być tylko gościem na przyjęciu, ale [...] stał się główną atrakcją wesela w Stanach Zjednoczonych.

[...]  Wokalista zespołu Bon Jovi wchodzi na scenę, aby towarzyszyć zespołowi na imprezie i daje swój show, śpiewając „Living on a Prayer”, ku uciesze gości.”

„Facet jest tak szlachetny, że włączył się w ton zespołu i nie przyćmił występu dziewczyny”.

Re: Piosenki do kotleta

Sputnik
Czasem covery są zacniejsze niż oryginał, co?! 😏

Re: Piosenki do kotleta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„M. Popławski-Wareniczky”

Re: Piosenki do kotleta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„Tom Waits - Eggs And Sausage”

Re: Piosenki do kotleta

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Piosenki do kotleta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„Suzanne Vega - Caramel”

„Nie wystarczy
Marzyć o karmelu,
myśleć o cynamonie
I tęsknić za tobą”.

Re: Piosenki do kotleta

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Kawa i papierosy...

1234567