Piosenki do kotleta

Re: Piosenki do kotleta

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Ślicznie! Dawno nie słyszałam tak dobrego głosu.

🦋🦋🦋

Re: Piosenki do kotleta

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
🦋🦋🦋

Re: Piosenki do kotleta

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
„ZOYA — Chciałabym chleba”

Re: Piosenki do kotleta

Sputnik
[...]

Przylażczka napisał/a
szuw napisał/a
Ślicznie! Dawno nie słyszałam tak dobrego głosu.

Również tak uważam i ciesze się, że Tobie też się podoba :)

Poniżej ta sama piosenka zaśpiewana 10 lat później: