Re: Piosenki o poranku

„NIEMIŁOŚĆ- Sophie Szklarska”

Re: Piosenki o poranku

Sputnik
Mercedes W123 beczka 240 Diesel

Re: Piosenki o poranku

Dziś wolne ale nie do końca :/ Otóż, biorę udział w pewnym eksperymencie, doświadczeniu.

Opiszę Wam po krótce, że jest to  profesjonalny symulator jazdy w Instytucie i miałem już jazdę poranną 1,5h a teraz mnie czeka nocna...

Wszystko Opiszę jutro :)

Miłego dziona...

Re: Piosenki o poranku

„Cztery Pory Miłowania - Więc chodź”