Piosenki o poranku

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka
Nie jest to już poranek
No, ale na sen też jeszcze za wcześnie

A może zrobić wątek: piosenki do kotleta?

🦋🦋🦋

Re: Piosenki o poranku

Przylażczka napisał/a
A może zrobić wątek: piosenki do kotleta?
Czy poważnie myślisz, że taki wątek muzyczny by się przydał?
Pytam, ponieważ „piosenki do kotleta”  to szeroki temat:
disco polo grane gdzieś na weselu,
blues w zadymionej, nowojorskiej restauracji,
poezja śpiewana w klubie studenckim,
itp. itd.
Czyli mix muzyki, bo praktycznie każdą muzykę można zagrać i zaśpiewać do kotleta :)

PS. Jestem za — forum od jednego muzycznego wątku więcej nie straci,
a jedynie może zyskać :)

PS. Ale to Twój pomysł, więc pozostawiam Ci zainicjowanie tego wątku muzycznego i zagranie pierwszego akordu,
 ja chętnie dołożę swoją cegiełkę w postaci piosenek ;)

Re: Piosenki o poranku

Re: Piosenki o poranku

Dobrze, że jako Gospodarz zapotadałeś zapytanie :)
W mojej ocenie?
Niech się dzieje co chce...
Co komu w duszy gra!  ❤️

Wiem, że się powtarzam pierdylion razy ale to będzie do znudzenia!!!

Zobaczymy jaki będzie efekt! wrr wrr...

Re: Piosenki o poranku

Sputnik
Aaa! Coś sobie przypomniałem przy piffku i fajku :))) ! Ot taka dygresja

/dziś wolne więc mogę sobie pozwolić... /  :)))

Re: Piosenki o poranku

Sputnik
Odpowiedzi BRAK więdz samowolka będzie ... hihi 🤭

Re: Piosenki o poranku

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]

 Nie, nie pisałam poważnie. Po prostu się zastanawiałam, do którego wątku wrzucić moją piosenkę. Ale masz rację, do kotleta można grać i śpiewać wszystko, byle pozytywnie wpływało na perystaltykę jelit

Być może utworzę taki wątek...
🦋🦋🦋
1 ... 6789101112 ... 21