Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

hiena
Wlasnie zapomnialam napisac ze to lwica...mialam taki okres ze jej nie sluchalam ale doszlam do wniosku ze to moja nr one:)...mam Biografie “ moje zycie z Madonna”...to napisal jej brat...czytalam tez inna ale nieautoryzowana...wogole lubie czytac Biografie muzykow...American Pie to jest przerobka...ja  ie mam jednej ulubionej bo Ma tyle dobrych piosenek...myslalam zeby jechac do rodziny ale rozmyslilam sie...takze bede sama balowac;))...nie obchodze swiat tak jak sie powinno:)...bedziesz miala pewnie wesolo w te swieta no I luz blus jak mowisz:)...

Re: Sergey Grischuk

Marianna Ruda
....ja mam zawsze wesolo
..dlatego czasem musze miec spokoj i.oddech
..i albo wyjezdzam albo oddalam sie dumnie do swek jaskini:))) lubie biografie. No to mamy podobnie z ta Number One...No i Whitney Houston wiadomo..tez lwica hihi. Dobranoc...papapa...A Loti wzywa nas hahaha...romantyk...nabruzdzil sobie to niech go teraz S.pociesza...ona to lubi:)))) W koncu kazda sie na nim poznaje..chyba musza niezle dostac w tylek od niego by bielmo z oczu zeszlo dwom jego najwiernieszym
fankom...bo juz Laura tez sobie z niego robi swiateczne jajka:)))papa...

Re: Sergey Grischuk

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
No hienko to ci dzis amant na NA trafil z propozycja mailowania biustem;))) chyba S.
 by ci leb urwala;))) a jemu te swiateczne:)))) Czuje ze przegial z "obcymi" paniami dziś i szuka miękkiej poduszki u Ciebie:)))) Bój się maga co go pożądanie wzmaga:)))))

Re: Sergey Grischuk

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Whitney tez byla swietna ale niestety nie zyje:((...a loti sie chyba nawalil:))...za serenka wyje:)))...ave;)...

Re: Sergey Grischuk

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Haha no tego jeszcze nie bylo...jutro wszystko wykasuje no bo jakby dzielnicowa to zobaczyla to szlag by ja trafil;)))...szydlo wyszło z worka haha!...

Re: Sergey Grischuk

Mistrzostwo swiata..na 20m2 dwadziescia kochanek i nic o sobie nie wiedza:))) albo..nie chca wiedziec...baby sa jednak glupie...No co? Byl taki film...:))) Dobranoc...facecik nie wytrzymal..nie dla nas lwic takie cienkie bolki:)) a chytre toto..:)) nawet  zalu nie wzbudza i wspolczucia...a jak mowilam ze to forum matrymonialne Serenity i Lotka a reszta to przystawki i przyzwoitki to nie wierzyli:)) Mogliby w realu polaczyc maj,atki i byliby wielkie państwo a tak?:)))włosci forumowe im jeno sie ostały:))A jeszcze Lot uwaza ze Cie to boli:)))aaaa;)))no smiech na sali...jemu sie wydaje ze my zazdrosne jestesmy:))) Dobre,uchachalam sie,:))).Oj chyba przypomnialy Ci sie dawne czasy gadania nocnego z Lotem..Hmmm..hienko...to juz inna bajka,inne małpy..;) Paaa

Re: Sergey Grischuk

hiena
Haha już się miał położyć spać ale dalej świruje...zreszta możesz sobie poczytać:))... nie wiem skąd mu się ubzdurało ze ja za nim szaleje?:))...to już choroba forumowa zawansowana!...dobra kładźmy się spać obaczymy co jutro będzie:))...no to dobrej nocy jakby co;)...

Re: Sergey Grischuk

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Obejrzałm znów LA LA LAND...cudeńko. ..uwielbiam motyw przewodni. ..wklepcie w YouTube. .wyskoczy od razu..pisze z komórki  sorry.... .WESOLYCH ŚWIAT!
1 ... 15161718192021 ... 76