Re: Piosenki przed snem.....

Wenus
Michał Łanuszka -Nieoczekiwanie :  https://www.youtube.com/watch?v=1iKPjh9lAcs

Re: Piosenki przed snem.....

Wenus
To jeszcze coś ładnego - Michał Łanuszka, Aleksandra odchodzi : https://www.youtube.com/watch?v=cVSkr4SYI8o

Re: Piosenki przed snem.....

Marianna Ruda
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Moja ulubiona Hania.. Perlo...Dobrych snow Wam...Kiljanski Kolysanka..chodzmy spac  nie ma na co czekac...

Re: Sergey Grischuk

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X

Re: Sergey Grischuk

hiena
No fajne...nie znalam tej piosenki a teledysk kojarzy mi sie z tym...https://m.youtube.com/watch?v=NHydngA5C4E

Re: Sergey Grischuk

Lwiczka9
madonna to madonna ...diva..bylam na niej na narodowym..fajny filmik i podobny do Chrisa.....Kolorowych bo rano na masazyk:)) nie mam powera przed swietami.. i dobrze..ma byc znow zimno:( chyba popluskac sie trzeba w ..morzu martwym i spa..:))) Myslalm,ze dam rade sie obyć a jednak nie...Zaraz po swietach zaaplikuje a moze nawet przed...Slonca mi brak!! Dobrej nocki,niemuzycznie sie zrobilo,ale tez relax.:))

Annie Lenox https://www.youtube.com/watch?v=CJIVz9nYx7I&app=desktop

Dlaczego naszą strefę relaksu zdecydowaliśmy się nazwać „SPA w klimacie Morza Martwego”? To wyjątkowe SPA, jedyne w Polsce, które oparło swoją ofertę zabiegów na czterech drogocennych czynnikach związanych z Morzem Martwym – wodzie, powietrzu, słońcu i błocie. Odpowiednio łącząc te czynniki, uzyskaliśmy w sztucznym środowisku obszar o oddziaływaniu zbliżonym do naturalnego środowiska Morza Martwego.

Re: Sergey Grischuk

hiena
Tez bylam ale na tym pierwszym koncercie na bemowie...gdzie byly Protesty bo jak Madonna ta szatanica:))... moze grac w swieto prawdziwej madonny?:))...masz tam spa o nazwie martwe morze?...nie bylam jeszcze w ani jednym...pewnie jest przyjemnie po tych luksusach:)...slonca bedzie tyle ze bedziemy narzekac ze za duzo go;)...a te swieta jak to swieta...skoncza sie szybko jak zawsze...https://m.youtube.com/watch?v=AMnwF-ffARc

Re: Sergey Grischuk

Marianna Ruda
Uwielbiam te szatanice...mam jej biografie..no wiesz...lwica...nie zaszufladkujesz:))) pisze z komorki i nie wkleje nic na dobranoc..Lubie jej utworek American Pie..zaczyna wolno konczy jak dynamit;) i tam...w swieta maja byc wahania pogody i cisnienia a ja meteopatka wiec juz sie zaopatrzylam w super ksiazki...o Lewym tez hihi...Przed swietami odwiedze tate i ciocie, zajaczki tu i tam powysylalam a potem hajda w domciu..po swietach brat przyjezdza z zagranicy..wiec swieta musza byc moje czyli luz bluesssss...No i chce przeforsowac wazna rzecz w swieta w mojej rodzince  ale bez spinki...moze sie uda...A Tu Hienko? W domciu czy w gosciach? Aaaa  jeszcze fon z zyczeniami do kuzynki z Wrocka..przypomnialas..:)
1 ... 14151617181920 ... 76