Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Moder.Talk.- Do You Wanna  https://www.youtube.com/watch?v=2SRRPotEnFQ

Re: Sergey Grischuk

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez lwiczka9
Wkleje tutaj tez moj ulubiony utwór , ktory i tak jest mój , gdyż osoba , która go reprezentowała to tylko wymyślony profil i nigdy nie istniała , a więc jej nie ma .Leć muzyko w świat :)https://www.youtube.com/watch?v=xB5aeEuValw

Re: Sergey Grischuk

Widzę ją kiedy oczy zamykam ...  eh ....

Re: Piosenki przed snem.....

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Pani Beata ma piękny głos, pozostałe piosenki to nie moja bajka ale ten wątek nie jest poświęcony dedykacjom, tylko pokazujemy swoje własne preferencje muzyczne, zatem wszystko jest ok :)

Re: Piosenki przed snem.....

Marianna Ruda
Beata jest Best! I jako kobieta, człowiek i jako artystka.Szacun:) kiedyś pozwolę sobie moja ukochana jej piosenkę wkleić. .

Re: Piosenki przed snem.....

Wenus
Pozwól sobie, a co tam ;) A teraz ja sobie pozwolę https://www.youtube.com/watch?v=JjyTjLQsHnE

Re: Piosenki przed snem.....