Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

Wtykaja mi obrazki z znakami drogowymi - zaznacz ,gdzie są znaki drogowe , potem drugi ,też ze znakami drogowymi , musze dobrze wybrać bo nie puszczą dalej - takie miłe utrudnienie na złośc , bo cały czas był spokój .Jak jest sam Szuw. to jest spoko to inteligentny człowiek .Powinniscie się tutaj skupić na tym forum, zadziwiajace , ale nie lubie ludzi, których on też nie lubi .Bo ma rację.Pozdrowienia dla rozmówców , spokojnych , normalnych :) Teraz musiałem wybrać witryny sklepowe , bo inaczej kicha :)

Re: Sergey Grischuk

Tu tez mnie ktos nie lubi:) Teraz znowu witryny

Re: Sergey Grischuk

lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
To duze utrudnienie bo nie jestesmy zalogowani chyba.Logowani nie musza klikac w kolko na te drogi,mosty,znaki,sygn.swietlna///// normalsi to motto i idea tego forum..:) no nie? Milych snow!

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
:DDD Chyba faktycznie jesteś facetem i do tego niecierpliwym :) Ale jest wyjście z tej sytuacji - zaloguj się, nie musisz podawać swoich danych, załóż "lipną" pocztę i nawet nicku nie musisz zmieniać -możesz zostać Xem :)

Re: Sergey Grischuk

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
x te witryny sa najbardziej wkurzajace, ale z mostami tez nie jest latwo-to jest test na wariata ale te inne testy w innych portalach w formie nieczytelnych zawijasów to dopiero jest paranoja

Re: Sergey Grischuk

Wiem Venus , ale ja jestem gdzie indziej zalogowanym  .Pomyślę nad tym, , ale nie wiem czy mi to potrzebne .Nie mam takiego "głodu ' do pisania, tylko jak mam wolny czas. Teraz gory wzgorza i doliny musiałem wybrać ,trzeba naprawdę idę spać :))

Re: Sergey Grischuk

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez lwiczka9
Tak duże utrudnienie Lwiczko ,mnie to po prostu denerwuje pa :)caly czas to samo

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Ja z kolei lubię rebusy, to się zastanawiam czy nie pisać z anomima  :) Dobranoc Panie iksie.
1 ... 9101112131415 ... 74