Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

Dobrej nocki Lwiczko:)

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Mówisz o właścicielu Loreen? Nie zupełnie tak jest, ale nie zaprzątaj sobie tym głowy. Po prostu myślałam, że Cię znam, pomyliłam się i to wszystko.

Re: Sergey Grischuk

Okey , jednak nic nie wiem:)

Re: Sergey Grischuk

A to jest mój nick , jak ktoś nie wie to trudno :)https://www.youtube.com/watch?v=6LiVUdwjm6Q znowu obrazki miłej nocy Wszystkim :)

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
To tylko internet, czasem nam się wydaje zupełnie co innego niż faktycznie jest ;)

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Jakie obrazki? przecież tu nie ma reklam...?

Re: Sergey Grischuk

da®®io
X ma obsesję na punkcie tego testu robota-On chyba mysli, ze to ja go nimi blokuję-mnie to samo wkurza gdy pisze na NA

Re: Sergey Grischuk

Wenus
Aaaa, to o to chodzi, nie skumałam :DDD Jak pisałam na Atl. to ten robot mnie lubił ;)
1 ... 891011121314 ... 74