Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

To fajnie , ze masz o kimś tak miłe wspomnienia , oby takich ludzi było w Twoim życiu jak najwięcej :) Nie jestem ciekawy , babą nie jestem   :) Takie lubię clipy , piękna muzyka , ciekawie zrobiony no i kobieta  :))https://www.youtube.com/watch?v=U5DIM_nuJfI Konczę pisanie bo mi ktoś wchrzania obrazki i wystarczy na dzisiaj  , miłego wieczoru :)

Re: Sergey Grischuk

Wenus
Do miłego w takim razie   https://www.youtube.com/watch?v=S98-BIpzZuk

Re: Sergey Grischuk

I zaczyna się relaks , pozdrowienia dla Wenus i Lwiczki, niedługo mecz na jedynce trzeba będzie obejrzeć, a na razie muzyka   https://www.youtube.com/watch?v=yuhEDECXOhE

Re: Sergey Grischuk

Night.-Shuder Before the Beautufill https://www.youtube.com/watch?v=XNy9rU7An00

Re: Sergey Grischuk

Re: Sergey Grischuk

Marianna Ruda
Salma to Salma .dzięki. ..Brawurowo zagrała w par filmach. .lubię ją. ..Po meczu wkleję fajny jej klip...

Re: Sergey Grischuk

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X

Re: Sergey Grischuk

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marianna Ruda
Okey Marianno , no dalej mecz , coś nie idzie Polakom https://www.youtube.com/watch?v=0uuwUq-PK5Q-Circus
1 ... 567891011 ... 73