Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

Wenus
Loreen....... jest Twoja?

Re: Sergey Grischuk

Loren ? nie wiem o co chodzi

Re: Sergey Grischuk

marokanska berberyjka spiewajaca w Szwecji, tak?

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Ok, nie było tematu, czasem mam wrażenie, że kogoś znam realnie.

Re: Sergey Grischuk

Ojej szkoda , ze nim lub nią nie jestem : ) Kiedys tez  tak miałem w necie , myśłałem ,że natknąłem się na swoja dawną sympatię , ale była pomyłka .Ale trochę trwało zanim załapałem :)

Re: Sergey Grischuk

To dlatego tak "czaiłaś " się  :)

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Nie pomyliłam Cię z sympatią tylko z kimś, do kogo mam szacunek i wiążę miłe wspomnienia.

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Może tak, może nie - niech to będzie dla Ciebie zagadką ;)
1 ... 45678910 ... 72