Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

Tifani , my tylko próbujemy swoich sił na razie , a potem... będzie pogrom ! :)

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Witam :) Ja nie jestem boginią tylko gorącą planetą, to można pisać przez "W" :)

Re: Sergey Grischuk

lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Psymista...jak z takim zyc panie premierze?:)))

Re: Sergey Grischuk

Można , ale przez szacunek dla kobiety jesteś Venus:)  Wiem , ze twoją planetą jest Wenus , to samo dotyczy kobiet spod znaku byka

Re: Sergey Grischuk

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez lwiczka9
A kto jest pesymistą Lwiczko ? My i tak wygramy , tylko najpierw musimy przegrać , pózniej jest taka mobilizacja , ze nikt nas nie pokona na świecie :)

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
To pisz sobie jak Ci wygodnie ;) Muszę jednak się do czegoś przyznać - jestem kompletną ignorantką jeśli chodzi o znaki zodiaku :/

Re: Sergey Grischuk

lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
:))))))))))) z pesymisty hurraoptymista. Jazda po bandzie..I jak zyc panie....dobrej nocki.,,z tableta pisze..Salma innym razem...

Re: Sergey Grischuk

To dobrze , wcale nie musisz w to wierzyć .Ale odgadłem Twoją zagadkę , w pamięci mam inne Wagi , jedna , druga , trzecia - myślę przypominam sobie .... no tak to mężczyzna raczej wysoko postawiony , który miał uznanie u wszystkich Twoje też -prawdopodobnie Twój wykładowca
1 ... 78910111213 ... 73