Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

Wenus
Lubisz takie sweet songi? naprawdę? czy wklejasz je z myślę, że ja lubię....

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
To ja ma coś dla Ciebie, może Ci się spodoba  https://www.youtube.com/watch?v=0VqTwnAuHws

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
No tak, zwykle wklejamy/ dedykujemy te utwory, które nam się podobają zatem - ten lubię bardzo, chociaż nie pasuje on do mojej osobowości wcale a wcale ;)  https://www.youtube.com/watch?v=-6Xl9tBWt54

Re: Sergey Grischuk

Re: Sergey Grischuk

Witam Wenus , tak lubię , melodie spokojne o czyms opowiadaja , pierwsza dla mnie jest muzyka reszta już jaka jest .Zaraz odsłucham Twoje utwory , po pracy trochę relaksu przy muzyce i tak codziennie

Re: Sergey Grischuk

Wenus
Czy mogę zadać Ci jedno, może niedyskretne pytanie, nie musisz na nie odpowiadać ale jeśli zechcesz odpowiedz tylko tak lub nie?

Re: Sergey Grischuk

One Direction ,- ale fajne jeszcze takiego grania nie widziałem , przy jednym fortepianie pięciu , nawet im ładnie wyszło :)

Re: Sergey Grischuk

Ciekawe Twoje utwory Garetta znam , ale nie w tym utworze https://www.youtube.com/watch?v=Vy6N077xXZs Okey pytaj
1 ... 3456789 ... 73