Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Ryo2
Może być i weselszego ;)

https://www.youtube.com/watch?v=m-EQY_dddI4

PS: Swoją drogą nie znałem tego co wrzuciłas , sympatyczna nutka ;)

Re: Piosenki przed snem.....

no to ja zagram tematycznie
https://youtu.be/7Wzic15m7YQ
lubie takie filmiki z tekstem spiewanym
karaoke? :D

Re: Piosenki przed snem.....

da®®io
nie chodzi mi o karaoke, ale o wersje " with lyric " czyli z tekstem - lubię oryginalne wykonania, a coverów raczej nie poważam - mogę je czasem posluchać, ale nie robią na mnie większego wrażenia gdy wiem, ze to tylko są "kopie"

Re: Piosenki przed snem.....

[...]
Ok ok , w takim razie to jest nutka specjalnie dla Ciebie

Re: Piosenki przed snem.....

tifani

Re: Piosenki przed snem.....

tifani