Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

da®®io
Minko, jaką chcesz ode mnie piosenkę na dobranoc?

Re: Piosenki przed snem.....

Wenus
Ładną, spokojną balladę rockową poproszę :)

Re: Piosenki przed snem.....

Wenus napisał/a
I to całkiem fajne panie ale na liczby nie wygrasz bo mam "tajną broń"

A jeszcze i to.  W sumie nie wiem ile ich jest obecnie ale jak kiedyś oglądałem ich teledyski to w kazdym było ich coraz więcej :D

Re: Piosenki przed snem.....

no to na dobranockę przesyłam Ci Led Zeppelin https://youtu.be/_KLe2f0GHzQ

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

To ja jeszcze wklejam piosenkę, którą kiedyś Ty wkleiłeś a bardzo mi się spodobała https://www.youtube.com/watch?v=4fsbIbAt_mo

Re: Piosenki przed snem.....

Wenus napisał/a
Nightwish...rewelacyjna kapela , a w tym co wrzuciłaś to faktycznie jest na co popatrzeć :)))

Ten ich utwór mi się zawsze bardzo podobał:

Re: Piosenki przed snem.....

no to jeszcze taki spokojny Nazareth https://youtu.be/wy59p5FEDA8
1 ... 19202122232425 ... 76