Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Jola
Kawusia napisał/a
Witaj Ryo z góry przepraszam, że mój wątek jest nie na temat ,mam nadzieję że administracja wybaczy i to nie dopatrzenie.Swojego czasu pisałeś ,że nie jesz mięsa,chciałam zapytać czy nadal utrzymujesz tę dietę?Mam nadzieję że pytanie nie jest z tych niedyskretnych,jeżeli tak to sorry.

Hej Kawusiu, komentarz Ryo jest z sierpnia zeszłego roku, jak cały wątek...Marcin wyciągnął go z "szuwarów", bo fajny temat i też tu czasem zaglądam! :)

Ale Ryo może również czasem wpada, byłoby fajnie gdyby się pojawił, zobaczymy! :)))

Odnośnie Twojego (do niego) pytania, a jak Ty sobie radzisz na takiej diecie?
O ile pytanie nie Top Secret! :)

Pozdrowionka! 😊

Re: Piosenki przed snem.....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
[...]
Cześć Kawko,

Jola ma rację. Ryo2 pewnego dnia zniknął z  forum, w niewyjaśnionych okolicznościach...

Ostatni raz widziano go na forum w sierpniu 2018. Być może ma ciekawsze zajęcia niż pisanie na forum. A może to przeczyta i Ci odpisze... Pozdrawiam Cię (i Ryo2 też, jeśli to przeczyta) :)

PS. Mam nadzieję, że te tajemnicze zniknięcia nie są związane z klątwą jeziora Tukum...

Re: Piosenki przed snem.....

Witaj Jolu ,nie zwróciłam uwagi ,że ten wątek jest tak stary.
Jolu na diecie radzę sobie doskonale, nie tęsknię za mięsem,i odkryłam nowe smaki ,które bardzo mi odpowiadają.Mam więcej energii i czuję się znacznie lepiej.Zaczynam dzień od świeżych soków ,koktajli zielonych ,i suplementów.Łapię się jeszcze na słodycze,bo z nich nie tak łatwo zrezygnować,ale jest coraz lepiej.
Wygląda na to że "jako wewnątrz taki na zewnątrz"z nauk Anji, jest prawdą,nie pobieram lęku i strachu ze zwierząt,dzięki czemu moje samopoczucie jest lepsze.Ciekawa jestem jak Ryo się czuje ,bo jak on nie jadł mięsa ,to mi się jeszcze nie śniło o tej diecie,może wpadnie tu kiedyś i poopowiada.

Re: Piosenki przed snem.....

Witaj Szuwar,no jakby Tukan miał dziecko, choćby jedno ,to nie dali by mu ojca krzywdzić.Ta żona jego musiała być nie płodna ,skoro z żadnym nie zaszła w ciążę,zła kobieta ,to była,i jestem pewna ,że jednak Ryo nie ma takiej kobiety.Dawniej kobiety Szuwarze też grzeszyły ,tylko w mniej jawny sposób.Służyły im jako miejsce schadzek okoliczne stodoły i szopy.Bo co miała taka zrobić, jak miała takie wielkie libido?.:)))
Co do Ryo mam nadzieję ,że ma się dobrze, żyje w zdrowiu i wszelakiej pomyślności.Może pewnego dnia wpadnie na forum,i podzieli się swoimi doświadczeniami żywieniowymi.A może ty Szuwarze mógł byś wygrzebać jakieś wątki Ryo dotyczące jego diety?O ile to nie problem wielki?;)))

Re: Piosenki przed snem.....

Bardziej miałem na myśli fragment historii o tym, że zaczęli znikać faceci... Podobno duch tego nieszczęśnika (z opowiadania) grasuje i morduje facetów...

https://www.youtube.com/watch?v=jcVmvT3JkwE&feature=youtu.be&t=6892 (18 +)

PS. Też mam nadzieję, że Ryo2 jednak żyje i ma się dobrze...

PS. Tak na szybko, wątki z Ryo2 i jedzeniem:

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Dobry-wieczor-td24074.html#a24143

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/w-tek-z-odzysku-td23531.html#a23766

PS. A czy Ryo2 przypadkiem nie pisał o swojej diecie na Atlantydzie?

Re: Piosenki przed snem.....

Kawusia
Hejka ,a to ta klątwa by go miała dopaść,lepiej nie...
 Wątki Ryo są usunięte na Atlantydzie.Pamiętam że swojego czasu była dyskusja z Ryo na temat imprezy ,co podać do jedzenia,nie z mięsa ,jak się jest wegetarianinem.Ale nie pamiętam gdzie ta dyskusja była,to było dość dawno i w tedy nie byłam, tak mocno zainteresowana tematem ,jak teraz.Pamiętam że to on wydawał tę imprezę i pisał o koreczkach.Rozmawialiśmy w tylu miejscach ,że ciężko teraz przypomnieć sobie gdzie i co się pisało.Rozmowa mogła być nawet na Marsie.Chm. to jak szukanie igły w stogu siana,ale dziękuję za te watki które udało Ci się odtworzyć.

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Kawusia
O dzięki ,mało w zasadzie istotnych szczegółów,ale dziękuję za zaangażowanie.Może kiedyś się pojawi to pogadamy .Miłego wieczorku dla Ciebie i forumowiczów;)))
1 ... 22232425262728 ... 76