Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

kruczoczarna.

Re: Piosenki przed snem.....

Ryo2
Jak już się tak magicznie na forum zrobiło to wrzucę Wam hicior bardzo popularny wśród magów do spiewania przy ogniskach. A gdy magowie swymi magicznymi głosikami (często wzmocionymi procentami) zaczną go spiewać to wszystko w promieniu 2-3 km zwiewa zatykając uszy :D

A więc moi drodzy przed Wami  słynny utwór czyli: "Laska maga ma na czubku gałkę" (wersja z tekstem ) . Enjoy

MIKROMUSIC Tak mi się nie chce

Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać #polandrock2019

Re: Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać

Anna.
Ten post był aktualizowany .
Dla dzieci

https://youtu.be/kPUxdt1FZRY

I dorosłych

https://youtu.be/OAfxs0IDeMs

Przed snem ;-).

Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Re: Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Anna.

Re: Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Anno dla Ciebie na dobranoc i wszystkich
https://www.youtube.com/watch?v=BLGdXqXaV1A

1 ... 20212223242526 ... 76