Piosenki przed snem.....

Nocny Kochanek - Koń na Białym Rycerzu

Re: Nocny Kochanek - Koń na Białym Rycerzu

Nigeryjczyk zaśpiewał polski hit z list przebojów! Jak mu poszło? [Mam Talent!]

https://www.youtube.com/watch?v=AsKDyUV6MIA&feature=player_embedded

Adele & Modern Talking - Set Fire to The Rain (Brother Louie '86 Mix)

Edyta Górniak & Gromee - Król

Re: Piosenki przed snem.....

Perełka
W. Houston - "One Moment in Time"

Re: Piosenki przed snem.....

Witaj Ryo z góry przepraszam, że mój wątek jest nie na temat ,mam nadzieję że administracja wybaczy i to nie dopatrzenie.Swojego czasu pisałeś ,że nie jesz mięsa,chciałam zapytać czy nadal utrzymujesz tę dietę?Mam nadzieję że pytanie nie jest z tych niedyskretnych,jeżeli tak to sorry.

Re: Piosenki przed snem.....

Witaj Wenus dużo muzyki którą tu wkleiliście rezonuje ze mną,ale ostatnio dźwięczy mi w uszach taki utwór Zalewskiego
https://www.youtube.com/watch?v=IEiRPInizgQ

1 ... 21222324252627 ... 76