Piosenki przed snem.....

"ZOSTAŃ MOJĄ KOTKĄ" DAMSKA WERSJA cover

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Przepiękne , w sam raz na dobranoc:  https://youtu.be/_iv0WxWM_2o

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Ten post był aktualizowany .
A to zapewne bardzo spodobałoby się Michalinie:
https://youtu.be/XC8w4OeUAw0

lub   https://youtu.be/81RewAHsHws

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Ten post był aktualizowany .
A tu marzenie większości panów:  https://youtu.be/BXcSfkpcz0w

Re: Piosenki przed snem.....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Czesc Mala:)Michalina tu nie zaglada od dawna, ale mozesz jej to puscic na Atlancie,spoko:) A swoja droga to mysle,ze jej bardziej by to pasowalo:

https://www.youtube.com/watch?v=Wr9ie2J2690

albo to:

https://www.youtube.com/watch?v=fiTVl-t42W4&list=RDLKoksZ3lNSo&index=6

?:)

Re: Piosenki przed snem.....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Wiadomo,panowie kochaja piekne kobiety.....My kobiety tez jestesmy romantyczkami ,i pokazujemy to,... https://www.youtube.com/watch?v=hVQ7_siEGD4

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Dzień dobry, podobno ma być w ciągu najbliższych dni ciepło...pożyjemy, zobaczymy. Cieszę się perspektywą ciepła ale drugiej strony pojawia się taka myśl,  że to zaczyna być niebezpieczne . Bo 17 stopni w zimie  w Polsce, to bardzo nienormalne.  Mówisz romantyczki - ja bogu dzięki już z tego wyrosłam. ;)

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Ciekawe,  bo do mnie też:  https://youtu.be/TzHefdQ1FrM  . Serdecznie pozdrawiam  ;)

1 ... 24252627282930 ... 76