Piosenki przed snem.....

Heavenly - Cigarettes After Sex

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Teraz już poważnie … taką lubię na dobranoc ;)
https://youtu.be/X17ELeXcNsQ

https://youtu.be/HRJGVbMtzBQ

https://youtu.be/nXiHjvy8lYM

Re: Piosenki przed snem.....

Na dobry sen polecam:
https://www.youtube.com/watch?v=JLsomqe8un4

Lubie Jopkową:) I Zebra tez:)

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Ale ta  muzyka również jest kompatybilna z takim sennym porankiem jak dzisiejszy.  Jestem po kawie a  się mogę się obudzić …. co jest, ciśnienie spada ?  ;)

Re: Piosenki przed snem.....

MaryLou
Mysle,ze mit iz kawa dziala pobudzajaco jest..mitem.  Pare podskoków i odrobina letnich kropli wody na twarz działa lepiej:)) Trzymaj sie pomimo...Ja tam dlugo sobie spie a teraz do kina z kolezanka:)Faktem,ze pogoda ponura jak sto diabli!

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Pani Maio, bez porannej  kawy nie wiem jak się nazywam.  Dla mnie to eliksir życia a i przy okazji,  ogromna przyjemność. Dzisiejszy poranek podobny do wczorajszego ale samopoczucie nieporównywalnie lepsze … lecę na zakupy. Życzę Pani i sobie miłego dnia.  ;)))

Re: Piosenki przed snem.....

MaryLou
:)))Nie dosc,ze od kawy to i od zakupow uzalezniasz Mala swoje samopoczucie,a niech mnie!:))))) Zakupoholiczka czy cus? przeciez Friday Black jutro:)))) dziekuje za pozdrowionka,ja zas zmykam na koncercik jazzowy do klubu.....kazdy ma swego mola co go gryzie:))) Dobrego weekendu,pomimo pogody..szczerze?-ja nigdy sie nie nudze:))) mam do przeczytania 4 ksiazki noblistki i w to mi graj!:)

Re: Piosenki przed snem.....

Mała
Ten post był aktualizowany .
Każdy bawi się jak lubi. ;)  A przypadkiem, czy to dzisiaj nie jest piątek  ???
https://youtu.be/fLiDOhu-FVE

https://youtu.be/u51CW5EZQvU

1 ... 26272829303132 ... 76