Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

da®®io
za to ja nocną porą o 23.30 wrzucam Nazareth
https://youtu.be/NrecCqAPfPw

Re: Piosenki przed snem.....

Marcin, godz.6.35 o której wrzuciłes ten post to raczej pora na przebudzenie:)
Czyli już najwyższa pora założyć wątek pt.:"Piosenki o poranku" albo "Muzyka o świcie"

Re: Piosenki przed snem.....

"ZAZ - "Si jamais j'oublie"

Re: Piosenki przed snem.....

"T.Love - 1996"

Re: Piosenki przed snem.....

"KSU Po Drugiej Stronie Drzwi (Pod Prąd)"

Re: Piosenki przed snem.....

"Patrícia Čepcová: Sklamanie"

Tłumaczenie translatorem:

"Byliśmy dwójką. Zaufałem nam
Byliśmy dwójką, wtedy świat należał do nas
Byliśmy drugą miłością, której szukałeś
Byliśmy jeszcze dwójką,
nie mogę w to uwierzyć
Byliśmy dwójką naszych marzeń
Obaj zdradziliście nasz związek
Byliśmy we dwoje, zawiedliście nas,
okłamujecie mnie swoimi oczami
Okłamujesz mnie łzami
Okłamujesz mnie śmiechem
Kłamiesz, że jesteś moja,
jestem twoją jedyną żoną

Okłamujesz mnie z gwiazdami
Okłamujesz mnie na niebie
Oszukasz mnie duszą i oszukasz mnie sercem
Pozwól mi pozostać z tobą,
że jesteś moim jedynym człowiekiem,
jesteś tym, który zawiódł mnie na zawsze
Jesteś tym, który kochał i nigdy nie dawał
To ty zawsze wierzyłem
Jesteś tym, któremu oddałem swoje serce,
 jesteś tym, który zawsze chodził i obiecywał
To ty nigdy nie myślałeś, że kłamie
To ty zawsze grałeś i wygrywał
To ty zawsze się ze mną bawiłeś.
Zapytaj mnie swoim ciałem
Błagasz mnie łzami, błagasz mnie śmiechem
Błagasz mnie, abym został moją jedyną żoną,
 błagasz mnie o gwiazdy
Błagasz mnie swoją duszą i błagasz sercem
Pozwól mi zostać z tobą,
że byłeś moim jedynym mężczyzną,
który wziął miłość i nigdy nie dał
Jakie serce mnie złamało i zawsze bolało
Co było niewierne i okłamało mnie
Co zniszczyło i rozczarowało miłość sto razy Czas,
który chcesz powrócić, a teraz tego żałujesz
Nie możesz już mieć moich ramion
Nie możesz tego dłużej robić i zostajesz sam
Miłość nie jest już mocą do zabawy.
Szepczesz do mnie,
szepczesz do mnie oczy
Szepczesz do mnie łzami
Szepczesz do mnie ze śmiechu
Szepczesz, że będziesz mój,
że jestem twoją jedyną żoną
Szepczesz do mnie gwiazdy szepczą do mnie na niebie
Szepczesz do mojej duszy i szepczesz do mego serca
Pozwól mi zostać z tobą, że jesteś moim jedynym człowiekiem"

Re: Sergey Grischuk

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
"Witek Muzyk Ulicy - Dla Neli"

Re: Piosenki przed snem.....

"Dzikie plaże - Soul Group"