Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Walkiria
Właśnie sobie nucę Dr Albana - "It.s my life". Swoją drogą pewnie miał pełne grono klientów jako  stomatolog :)

[...] I live the way I want to live
I make decisions day and night
Show me signs and good examples
Stop telling me how to run your business
Take a trip to east and west
You find that you don't know anything
Every's getting tired of you
Sometimes you have to look and listen
You can even learn from me [,,,]

Tłumaczenie:
[...] To moje życie, rozumiesz? Żyję tak, jak chcę żyć.
Dniem i nocą podejmuję decyzje.
Pokaż mi znaki i dobre przykłady.
Przestań mówić ludziom jak prowadzić twoje sprawy.
Wyjedź w podróż na wschód i zachód.
Dowiadujesz się, że nic nie wiesz.
Każdy jest tobą zmęczony.
Czasami musisz patrzeć i słuchać.
Możesz się nawet uczyć ode mnie [...]

Re: Piosenki przed snem.....

Ona była z PiS-u, a on był z Platformy...

"Neo-Nówka - „ONE LOVE” (Hit Lata)"

Re: Piosenki przed snem.....

"Liczy się moment" - Stanisława Celińska

Re: Piosenki przed snem.....

"Latający Holender - Podróże Pana Kleksa (Janusz Rewiński)"

Re: Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"Cisza Jak Ta - Mała piosenka o tęsknieniu"

"Cisza Jak Ta - Poznałam Cię za późno..."

Re: Piosenki przed snem.....

"ŁYDKA GRUBASA - Walec (Oficjalny Teledysk) (2020)"

Re: Piosenki przed snem.....

"Creedence Clearwater Revival - Have You Ever Seen The Rain"