Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

"CONTRAPUNK - "Jesteś sam" (Official Video)"

Re: Piosenki przed snem.....

"CONTRAPUNK - "Dama" (Official Video)"

Re: Piosenki przed snem.....

"Piosenka starych kochanków" - Marian Opania

Re: Piosenki przed snem.....

"Shallow PO POLSKU (POLSKA wersja by The Dziemians)"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
https://www.youtube.com/watch?v=DidUEo_nwU4
"W świecie, gdzie nikt nie kocha Róż,
na zawsze ktoś pozostał sam."
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

Świetna piosenka Przylażczko — się zasłuchałem...

Re: Piosenki przed snem.....

Najstarsza piosenka na świecie

"Ta pieśń do huryckiej bogini Nikkal jest najstarszym utworem muzycznym, do którego mamy zarówno słowa, jak i towarzyszące mu nuty. Dzieło zostało napisane na glinianych tabliczkach około 3500 lat temu i zostało odkryte przez archeologów w latach pięćdziesiątych XX wieku w ruinach starożytnego miasta Ugarit."

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
Dziękuję, Szuwarku
🦋🦋🦋