Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
Niesamowite znalezisko, nie tylko archeologów, ale i Twoje
Ta piosenka przepływa przez całe ciało i dotyka duszy.
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka

Re: Piosenki przed snem.....

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Niesamowite znalezisko, nie tylko archeologów, ale i Twoje
Ta piosenka przepływa przez całe ciało i dotyka duszy.
Dzięki Przylażczko. Cieszę się, że piosenka Ci się podobała i że pomimo bardzo młodego wieku rozumiesz tak stare piosenki

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Przylażczka napisał/a
[...]
 Jestem tak samo młoda, jak Ty.
https://www.youtube.com/watch?v=t1TcDHrkQYg
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

Więc oboje jesteśmy w bardzo młodym wieku, bo czymże są nasze lata w porównaniu do 3500-letniej piosenki :)

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
szuw napisał/a
Więc oboje jesteśmy w bardzo młodym wieku, bo czymże są nasze lata w porównaniu do 3500-letniej piosenki :)
Pomyślałam dokładnie to samo, nawet kilka razy
🦋🦋🦋

Re: Piosenki przed snem.....

"P!nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess"

Re: Piosenki przed snem.....

Przyłaszczka
1 ... 34353637383940 ... 76