Piosenki przed snem.....

Re: Piosenki przed snem.....

da®®io
dzięki za odpowiedź-ja już wczesniej to wykonywałem tak na wyczucie, ale teraz wiem w czym rzecz

Re: Piosenki przed snem.....

Spoko Darrio, jeśli będziesz miał problem z czymś na forum, to śmiało pisz. Pozdrawiam.

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik phone
Byłem swojego czasu w delegacji koło Kołobrzegu/Kołobrzega (kurcze! nigdy nie mam pojęcia jak to się odmienia -nie istotne) i prawie przyciąłem komara na galowo na plaży. Wolne już miałem więc śmiało sobie mogłem pomykać do domciu. Taki utwór był trendi w mojej dyńce :)
https://m.youtube.com/watch?v=6OVKPIKc3ao&feature=youtu.be
Fajnie, że tu się nie hejtuje :)

Re: Piosenki przed snem.....

Lwiczka9
Sputniku..Bo przed snem nie mozna dokuczac nikomu:) Tak sie bawiono w Kolobrzegu w Sylwestra...a od 5 min niezly pokaz..https://www.youtube.com/watch?v=nCb-bQ40QAQMam niedaleko,moze kiedys bedzie mi dane:) Dobrej nocki! Z Madonna? https://www.youtube.com/watch?v=NHydngA5C4E
Podobniez obie formy sa poprawne...K-gu/K-ga

Re: Piosenki przed snem.....

"Kaśka Sochacka - Wiśnia"

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik phone
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

Re: Piosenki przed snem.....

Sputnik phone
Jak mogłem zapomnieć tego przed capstrzykiem??? Sprzęt wskazany na full-wypass /tribale i te sprawy/ ale magnetofon Kasprzaka też da rade :) Enjoy!
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=WXKAA0ZU8wI

Re: Piosenki przed snem.....

"Dorota Osińska - Cześć, to ja"