Piosenki przed snem.....

Qutaiseli gogona - ramparara / Sofo Kutaladze / სოფო კუტალაძე / ფრანი / frani

Re: Piotr Cugowski - Zostań Ze Mną - Live Performance | Vevo

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Krzysztof Cugowski jest niepowtarzalny. Z "Budką Suflera" stworzył własny styl unikatowy, indywidualny i rozpoznawalny. Pomimo ograniczonej skali głosu, jak np. J. Morrison jest legendą samą w sobie.
Piotr ma większe możliwości wokalne. Potrafi dużo więcej zaśpiewać i interpretować światowe hity wymagające niemałego talentu. Górowanie ojca nad synem polega na stworzeniu przez Krzysztofa własnego stylu i znalezieniu własnego flow. Piotr jest jednak bardziej utalentowany wokalnie i zaśpiewanie Freddiego, Niemena czy "Budki Suflera" to dla niego drobiazg. Na ostatniej płycie  widoczne są duże wpływy "Lady Punk" i "Budki Suflera".  Piotr musi być w cieniu ojca,  bo marka twórcy stylu nie przewiduje rywalizacji. Pionierzy są do naśladowania.

Re: Piotr Cugowski - Zostań Ze Mną - Live Performance | Vevo

Mała
Ten post był aktualizowany .
Nie przeczę Perełko.  Ale o pełnym sukcesie decyduje repertuar. Taka muzyka jest idealna dla niego.

Re: Piotr Cugowski - Zostań Ze Mną - Live Performance | Vevo

Mała, zanuć, to co ja:

Re: Piotr Cugowski - Zostań Ze Mną - Live Performance | Vevo

Perełka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Rzeczywiście repertuar jest decydujący.  Klip, który wrzuciłaś jest świetny i pasuje, ale ja widzę Cugowskiego w nieco innym. Kiedy był trenerem w Voice of Poland IX (oglądałam) na przesłuchaniach w ciemno odwrócił się spontanicznie po pierwszych dźwiękach na nr8 i 6 w "Top (10) Best.." Był tak promienny i spontaniczny, że musi być to jego nuta. Jak ktoś trafi na swój dźwięk staje się coś takiego, że zmienia się w sekundzie.

Każdy ma swoją nutę, która mu w duszy gra, po której "odwraca fotel" i jest sobą.

Re: Piosenki przed snem.....

"KSU - Na Krawędzi Snu (Pod Prąd)"

"Nie wiem co jest prawdą
Na krawędzi snu
Nie wiem co jest snem
Na krawędzi prawdy
Miasto i noc, miasto i szok"

Re: Piosenki przed snem.....

"Ania Karwan - Słucham Cię w Radiu Co Tydzień (Poplista Plus Live Sessions)"

Re: Piosenki przed snem.....

da®®io
Marcin, godz.6.35 o której wrzuciłes ten post to raczej pora na przebudzenie:)
1 ... 27282930313233 ... 76